FROM CACHE - nl_header

domein kopen werkt niet

cabletenx
Bezoeker
3 0 0

hoi,

 

ik wil een domein kopen want we staan op het punt om online te gaan met onze website maar helaas kan ik geen domein kopen elke keer krijg ik de melding fout bij je profiel word er gek van wie weet wat je hier aan kan gaan doen.

 

alles werkt gewoon met PayPal enzo

13 ANTWOORDEN 13

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

@cabletenx,

 

Iris hier van Shopify support. Zonder de foutmelding is het een beetje gissen waar dit aan kan liggen, maar ik kan u de meest voorkomende problemen voorleggen wellicht is één hiervan de boosdoener.

 

Bij het kopen van domeinen gaat het vaak mis met de postcode, wat voorkomt dat de registratie niet voltooid kan worden. De foutmelding hier is dan: `Winkelinformatie bewerken`. Als u de spatie verwijderd tussen de cijfers en letters van de postcode, dan zal u hierna hopelijk geen problemen meer hebben. Als het niet de postcode is dan kan het ook eventueel aan het telefoon nummer liggen.

 

Mocht dit niet de oplossing zijn, kunt u mij dan aub uw huidige shopify domein naam geven en de domein naam die u probeer aan te kopen, dan kan ik dit even voor u nakijken?

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

cabletenx
Bezoeker
3 0 0
Beste shopify,

Ik heb het adres los van de cijfers en letters gedaan en ipv 06... begon ik
nu met +31 helaas werkt dit ook niet om het domein te kope.


Graag hoor ik van u
cabletenx
Bezoeker
3 0 0
cabletenx.myshopify.com is mijn huidige domein en ik wil het naar Cabletenx.com veranderen
IrisE
Shopify Staff
196 12 24

@cabletenx,

 

Iris weer, bedankt voor de informatie. 

 

Ik heb uw email ticket ook gezien, en omdat het antwoord ietwat persoonlijke informatie bevat gekozen om u in deze te beantwoorden. Zie aub mijn antwoord per email.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

YaelBom
Bezoeker
1 0 0

Beste Iris,

 

Ik heb het zelfde probleem, ik heb ook geprobeerd m'n telefoon nummer te veranderen en m'n postcode.

Maar niks heeft zin, ik blijf de foutmelding krijgen.

Mijn mail is progripshop@gmail.com.

En ik wil mijn domein veranderen naar Pro-grip.nl

 

Met vriendelijke groet,

 

Yaël

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

@YaelBom,

 

Iris weer, ik help je graag. Kan het zijn dat je met PayPal probeert het domein te kopen?

 

Zo ja, dan kan het mogelijk komen doordat je PayPal account misschien nog niet voldoet aan de criteria om facturering via dit account mogelijk te maken.

Mag ik je alsjeblieft vragen om het volgende even na te kijken?
- Het PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd om facturering mogelijk te maken. Voordat het account is geverifieerd, moet je een bijbehorende kaart / account selecteren om mee te betalen.
- Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende facturerings- mogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd.
- Mogelijke oplossing: je kunt nog steeds je bankrekening koppelen (indien ondersteund) of je "PayPal-portemonnee" aanvullen als een alternatieve PayPal-betaalmethode.
Als uw account voldoet aan de deze vereisten, raad ik u aan om contact op te nemen met PayPal Ondersteuning, die u kunnen helpen met het vinden van de oorzaak, zowel als een passende oplossing.

 

Als je niet via PayPal probeer te betalen, kun je mij dit dan a.u.b. laten weten en je MyShopify URL geven? Dan kan ik in onze backoffice kijken of er mogelijk iets anders is dat dit tegen houdt.

 

Met vriendelijke groet, 

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Nolimitt
Nieuw lid
5 0 0

ik ervaar hetzelfde probleem kan iemand mij hierbij helpen 

alvast bedankt !

Nolimitt
Nieuw lid
5 0 0

ik heb het zelfde probleem ! Zou u mij hier bij willen helpen Iris 

 

groetjes no limitt

virox
Nieuw lid
4 0 0

Hoi Iris,

Ik krijg bij het kopen van een domein naam ''serverfout'' te zien.

Hoe los ik dit op?

M.v.g,
Manish

SScomphone
Bezoeker
1 0 0

Beste, 

ik krijg ook een foutmelding telkens als ik een domeinnaam wil aankopen.

wat kan ik doen?

MBL2024
Bezoeker
2 0 0

Ook ik krijg een foutmelding bij aankopen van mijn domeinnaam. Als volgt: er is een fout opgetreden bij het registreen van *domeinnaam* en dan is het advies probeer opnieuw maar dat werkt ook niet. Heb gelet op spatie postcode, mijn 06 klopt en ook mijn paypall moet kloppen.

Peter
Shopify Staff
86 33 21

Hi MBL2024, 

 

Peter hier, van Shopify Support. Bedankt voor je vraag. Dit zien wij wel vaker. In de meeste gevallen krijgen winkeliers deze foutmeldingen als er iets niet goed gaat met de betaling. In dat geval is ons advies meestal om contact op te nemen met de bank/paypal. Om dit verder te kunnen bekijken zouden we een kijkje moeten nemen in onze interne tooling om details van de foutmelding te vinden. Ik zou dus even adviseren om contact op te nemen met onze Support afdeling via chat of via een ticket. Op die manier kunnen wij in uw account kijken, en hier verder mee assisteren. 

 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

 

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

MBL2024
Bezoeker
2 0 0
Dank voor uw reactie, inmiddels via ander platform mijn domeinnaam aangeschaft.
Groet Mariska