FROM CACHE - nl_header

i18 error missing interpolution

BasResink
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

Ik ben helemaal nieuw in Shopify. Zeker mooie software met veel mogelijkheden. Super tof om alle te leren en uit te vogelen. Nu kom ik 1 probleem tegen. Boven in de het tabblad krijg ik een "i18 error missing interpolution" melding. Via wat uitzoek werk kom ik niet verder dan iets probleem met prijs vs kortingen. MAar dat kan ik niet vinden. Ik heb de template empire aangeschaft. Heeft iemand idee hoe ik dit kan oplossen?  

Hello, I am completely new to Shopify. Certainly beautiful software with many possibilities. Super cool to learn and find out all. Now I encounter 1 problem. At the top of the tab I get an "i18 error missing interpolution" message. Through some sorting outwork I don't get any further than a problem with price vs discounts. BUT I can't find that. I have purchased the template empire. Anyone have any idea how I can fix this?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @BasResink,

 

Iris hier van Shopify Support. 

 

Ik help je hier graag bij, echter het thema Empire is van een derde partij. Ik heb even in hun Pixel Union Help Center gekeken, maar zie hier geen oplossing voor deze melding. Nu kwam ik op onze Engelstalige Community wel een artikel tegen over deze foutmelding, zie het artikel hier.

Hier staan stappen in dat je bestanden moet aanpassen in theme.liquid en .js, maar als jeu dit te ingewikkeld lijkt dan is het, het beste om contact op te nemen met de themaontwikkelaar voor hulp.

07-17-nnced-q5ptp

 

Mocht je er wel voor kiezen om de instructies te volgen uit het Engelstalige post, dan wil ik je adviseren om eerst een back-up te maken van je huidige thema, zodat je deze kan terug zetten bij ongewenste veranderingen.

Voordat je je thema aanpast, moet je eerst weten welk ondersteuningsniveau beschikbaar is. Als je eenvoudige aanpassingen uitvoert, kun je ondersteuning krijgen van de ontwikkelaar van je thema. Raadpleeg onze lijst met aanvullende bronnen voor themaondersteuning als je uitgebreide wijzigingen in je thema aanbrengt.

 

Ik hoop dat je met deze instructies eruit komt, zo niet dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.