annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iDeal ondersteuning Shop Pay

Highlighted
Nieuw lid
3 0 1

Hi,

Zijn er plannen om bij de quick checkout van Shop Pay ook iDeal ondersteuning toe te voegen? Het heeft m.i. nog weinig toegevoegde waarde in de Nederlandse markt zolang er alleen credit card betalingen geaccepteerd worden.

Groet,

Teun

0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
104 6 10

Beste @Teun,

Iris hier van Shopify Support.

Ik begrijp uit je vraag dat je nog niet had gezien dat verkopers in Nederland in aanmerking komen voor Shopify Payments (Shop Pay) voor iDEAL en Bancontact? Zo kan je ook verkopen in meerdere valuta's, en naast creditcard- ook iDeal-transacties en Bancontact accepteren via ons betalingssysteem. Met Shopify Payments hoef je geen transactiekosten te betalen, en hoeft je ook niet zorgen te maken over het integreren van de betalingsgateway van een derde partij. Lees op ons Hulpcentrum hoe u uw bestellingen en uitbetalingen in één plek binnen uw Shopify account....

Andere voordelen bij het gebruik van Shopify Payments staan ook beschreven in deze blog: Je conversie verhogen met lokale betaalmethoden.

Trouwens als je van plan bent om in meerdere valuta te verkopen en in meerdere talen dan kan het handig zijn om meer te weten over onze Geolocation appVoor veel handelaars is het belangrijk om de klantervaring te personaliseren, en nu is dit makkelijker dan ooit! Om taalaanbevelingen te doen, moet je in meerdere talen verkopen. Om valuta-aanbevelingen te doen, moet je in meerdere valuta's verkopenGeolocation raadt alleen de talen en valuta's aan die je hebt ingeschakeld voor je winkel. Als je deze Shopify-functies niet gebruikt, kun je geen geolocatie gebruiken om aanbevelingen te doen.

22755d795f601dbbaab57cb2d5820453

Voordelen van de Geolocation app:

- Handelaars kunnen internationale bezoekers nu een aanbeveling tonen om over te schakelen naar lokale valuta en/of taal. Tot nu was het lastig om taal-/ valutakiezers toe te voegen aan een winkel, omdat het vaak een thema-upgrade of hulp van een Shopify Expert vereiste, maar met de nieuwe app is het proces een stuk eenvoudiger.

- Een ander voordeel van de nieuwe Geolocation app is dat je niet langer hoeft te vertrouwen op een IP-adres om de juiste taal en valuta te tonen. Dit is een verbetering voor klantervaring en voor SEO, omdat bezoekers niet automatisch worden doorgestuurd.

- De app kiest ook automatisch de juiste kleuren uit het thema van de winkel, maar als je behoefte hebt aan een hoog niveau van personalisatie, kun je de kleuren en positie van de aanbeveling binnen de app aanpassen.

Op ons Hulpcentrum hebben we een gids Geolocation voor het installeren en gebruiken van de Geolocation app.

Hopelijk waren de tips nuttig.

Met vriendelijke groet,
Iris E.

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Click Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Nieuw lid
3 0 1

Hi Iris,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb het in dit geval niet over Shopify Payments, ik weet dat hier iDeal ondersteuning is. Ik heb het specifiek over Shop Pay (https://help.shopify.com/nl/manual/payments/accelerated-checkouts/shop-pay), de optie in de quick checkout.

0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
104 6 10

Beste Teun,

Iris weer ,bedankt voor de uitleg, ik snap het nu beter!

Ik heb uw verzoek om dit aan te passen doorgestuurd, en ik ben het helemaal met u eens, dit zou inderdaad veel makkelijker zijn en uw feedback is waardevol voor ons! Onze ontwikkelaars doen hun best om zoveel mogelijk noodzakelijke functies aan te pakken, maar moeten er ook voor zorgen dat ze volledig werken en geen negatieve invloed hebben op andere delen van ons platform, waardoor de volledige functionaliteit wordt beschermd. Als u op de hoogte wilt blijven van al onze wijzigingen en nieuwe functies, hebben we een geweldige pagina voor u - Shopify Changelog als evenals onze Shopify - Pressroom.

Ik kan u dus niet een exacte tijdslijn geven wanneer dit aangepast gaat worden, maar neem contact met me op als ik nog iets anders voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisor

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Click Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks