FROM CACHE - nl_header

instagram shop

StormvBakel
Bezoeker
1 0 0

Ik ben al een aantal dagen bezig om een Instagram shop op te zetten voor mijn bedrijf. ik heb mijn Facebook al gekoppeld via de Facebook app van Shopify, het probleem is nu zodra ik dit bij insta probeer te doen krijg ik een fout melding. "Dit Instagram-account is al aan een Commerce-account gekoppeld. Om door de gaan met Instagram Shopping, moet je de gekoppelde Commerce-account verwijderen. Neem contact op met Facebook om je te helpen dit probleem op te lossen." Nu heb ik geprobeerd dit zelf op te lossen maar dit is me tot dus ver niet gelukt. wie o wie kan mij helpen.

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @StormvBakel,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht! Mag ik vragen of dit al is opgelost? Zo niet, heb je al contact opgenomen met Facebook, en wat was hun reactie? 

Als je nog geen contact hebt opgenomen met Facebook, is dit de eerste stap om dit opgelost te krijgen. Je kunt zoeken in je inbox voor mails van Facebook met contactgegevens, of inloggen op je Facebook Commerce-account en navigeren naar het hulpcentrum. 

Als het niet lukt om dit op te lossen, zullen we de kwestie graag onderzoeken om te zien of we extra inzicht kunnen bieden. Mag ik je dan te vragen om Contact op te nemen met onze ondersteuning via mail, en zo veel mogelijk informatie over wat je tot nu toe hebt geprobeerd in je mail op te nemen? Zo kunnen we je account bekijken om er zeker van te zijn dat alles aan de kant van Shopify goed staat.

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog