FROM CACHE - nl_header
Opgelost

verzend problemen

MelAtWork
Nieuw lid
14 0 0

Ik heb ingesteld dat al mijn producten verzonden kunnen worden naar 

Nederland EU en rest of world. 

 

Toch krijgen mijn klanten al sinds ik een site heb bij Shopify een pushback notificatie: wij kunnen niet naar Belgie verzenden. 

 

 

schiet mij maar lek... 

 

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @MelAtWork,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik wil graag helpen om dit opgelost te krijgen zodat klanten netjes kunnen bestellen. Hier enkele belangrijke punten om na te kijken:

 

  • Zijn alle fysieke producten zijn Ingesteld met een gewicht? Dit is belangrijk om ervoor te zorgen dat het systeem een verzendtarief kan toewijzen aan een bestelling. 
  • Zijn de Verzendprofielen correct ingesteld? Zelfs als je enkel het 'algemene' verzendprofiel hebt, is het een goed idee om ervoor te zorgen dat de Verzendgebieden, de Locaties, de verzendtarieven en gewichten allemaal in orde zijn. Af en toe kan het gebeuren dat een foutmelding verschijnt als er hier iets mis is, vooral bij de.
  • Als je in de Instellingen geen optie ziet voor "Verzendprofielen", maar in plaats hiervan "Verzending", dan heeft jouw winkel verouderde instellingen. In dit geval kun je altijd terecht op ons hulpcentrum om te lezen over het instellen van Tarieven en zones zonder verzendprofielen 

Wat ook goed van pas kan komen is onze handleiding voor het Plannen van een verzendstrategie

 

Ik hoop dat het hiermee gaat lukken! Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de verzendinstellingen en winkel kan bekijken, kan ik de oorzaak van deze foutmelding beter onderzoeken. Of, als het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde is als die verbonden aan je winkel, dan kan ik je rechtstreeks een mail sturen. 🙂

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @MelAtWork,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik wil graag helpen om dit opgelost te krijgen zodat klanten netjes kunnen bestellen. Hier enkele belangrijke punten om na te kijken:

 

  • Zijn alle fysieke producten zijn Ingesteld met een gewicht? Dit is belangrijk om ervoor te zorgen dat het systeem een verzendtarief kan toewijzen aan een bestelling. 
  • Zijn de Verzendprofielen correct ingesteld? Zelfs als je enkel het 'algemene' verzendprofiel hebt, is het een goed idee om ervoor te zorgen dat de Verzendgebieden, de Locaties, de verzendtarieven en gewichten allemaal in orde zijn. Af en toe kan het gebeuren dat een foutmelding verschijnt als er hier iets mis is, vooral bij de.
  • Als je in de Instellingen geen optie ziet voor "Verzendprofielen", maar in plaats hiervan "Verzending", dan heeft jouw winkel verouderde instellingen. In dit geval kun je altijd terecht op ons hulpcentrum om te lezen over het instellen van Tarieven en zones zonder verzendprofielen 

Wat ook goed van pas kan komen is onze handleiding voor het Plannen van een verzendstrategie

 

Ik hoop dat het hiermee gaat lukken! Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de verzendinstellingen en winkel kan bekijken, kan ik de oorzaak van deze foutmelding beter onderzoeken. Of, als het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde is als die verbonden aan je winkel, dan kan ik je rechtstreeks een mail sturen. 🙂

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

MelAtWork
Nieuw lid
14 0 0

Dank je wel voor de snelle reactie. 

Het ging mis omdat er te veel gewicht in 1 keer besteld werd.

Dat kon de webshop nog niet verwerken naar het buitenland. 

Heb het nu aangepast en moet nu goed werken. 

Cheers,

rachel07
Bezoeker
1 0 0

Mijn klanten kunnen niet afrekenen omdat de verzending niet mogelijk is ? ik heb de instellingen aangepast op shopiffy. Wat kan er miss zijn in de instellingen of de leverancier?

 

gr

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @rachel07,

Ik zou aanraden om mijn antwoord hierboven door te nemen. Als je er niet uitkomt, zullen we dit graag voor je onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Zo kan ik even je account onderzoeken. 🙂 

Als je ooit een dringende vraag hebt, kun je altijd terecht bij onze Engelstalige Ondersteuning We bieden daar namelijk 24/7 Engelstalige ondersteuning via live chat. 

Alvast bedankt,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog