FROM CACHE - nl_header

2 homepages

Topslapen
Bezoeker
1 0 0

Goedemorgen alle,

Ik wil ontzettend graag 2 homepages hebben. dit gaat niet per definitie dat ik perse 2 homepages wil hebben maar om het volgende.

Ik zou graag de banners en blog post waar je mogelijkheid in heb om op je homepage, zou ik ook graag dat op een andere pagina willen. Is dit mogelijk????

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Topslapen,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik ben blij om te bevestigen dat het makkelijk is om Pagina's toe te voegen aan je webshop. Als je deze pagina's graag meer wilt personaliseren, dan kun je dit doen via een app. Je kunt misschien niet alle elementen van de thuispagina exact kopiëren, maar Deze apps hebben allerlei mogelijkheden om je pagina's verder te personaliseren. Er zijn ook apps waarmee je banners kunt maken voor verschillende pagina's in je webshop.

Als je de elementen op je thuispagina wilt kopiëren op een andere pagina dan is dat mogelijk via codering, maar niet per se iets wat ik zou aanraden als je grote secties wilt dupliceren. Dit zou namelijk voor verwarring kunnen zorgen bij klanten. Als je het liefst de codering van je thuispagina wilt kopiëren maar zelf niet comfortabel bent met codering, zou ik aanraden om een Shopify Expert in te huren.

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog