annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aantal op voorraad

Dopperen
Nieuw lid
2 0 0
Hoe toon je het beschikbare aantal van een product op je product pagina ?
0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
159 10 19

Beste @Dopperen,

Dat is een goede vraag. Dit kan inderdaad aangepast worden, ik kon echter geen help document hiervoor vinden, enkel een Engelstalige Community Post.

Ik sprak zojuist met een lid van het themateam en zij zeiden dat deze specifieke verandering nogal kan variëren van thema tot thema waardoor er niet één tutorial gepost kan worden. Om de wijziging aan te brengen, moet je ook naar theme.js bestanden gaan en de bestaande code hier aanpassen. Dat bestand kan niet worden teruggedraaid, dus we raden verkopers niet aan om hun eigen wijzigingen aan te brengen, als ze niet bekend zijn met coderen. Mocht u dit wel zijn, dan kunt u de instructies volgen van dit Engelstalige Community Post.

Zo wie zo, zou ik je bij alle codering wijzigingen willen aanraden om eerst een back-up te maken voor het geval dat er ongewenste veranderingen zijn na de wijziging.  Nu komt ieder betaald Shopify-abonnement met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema. Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen. Als je liever zelf niets veranderd aan uw thema-codering, dan vraag ik aan ons design-team om de aanpassing te maken met gebruik van je gratis design-tijd. 

Is dit een optie voor je?

Met vriendelijke groet, Iris E.

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
SanidaHMco
Nieuw lid
1 0 0

Beste @IrisE,

Ben al een tijdje opzoek naar meer informatie voor "gratis design-tijd" maar kan het nergens vinden. Waar moet ik me hiervoor aanmelden?

Met vriendelijke groet,

Sanida HMco.

0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
159 10 19

Hoi Sanida,

Iris weer van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam, ik begrijp dat je nog een vraag hebt, ik help je graag verder.

Sanida, dit is normaliter het gemakkelijkste via een e-mail ticket, ga hiervoor naar deze pagina en klik op Ga naar het Helpcentrum. Je wordt hiernaar gevraagd om in te loggen, of om door te gaan zonder een winkel. Nadat je jouw winkel hebt geselecteerd, wordt je gevraagd of je contact wilt opnemen via e-mail of de community, kies voor e-mail. Maar als je wilt kan je mij hier ook je vragen geven en dan log ik een ticket voor je, wat ik wel nodig heb hiervoor is je Shopify domain.

Onze thema ondersteuningsteam kan je waarschijnlijk helpen met je vragen. Hoewel Shopify je bij veel aanpassingen kan helpen, worden sommige soorten aanpassingen niet ondersteund, lees hier welke. Hoewel Shopify geen uitgebreide of geavanceerde thema-aanpassingen ondersteunt, zijn er verschillende andere ondersteuningsbronnen beschikbaar.

Wanneer je hulp nodig hebt waarbij het ondersteuningsteam van Shopify je niet kan helpen, kan je overwegen om een Shopify-expert in te huren. Net als bij het Shopify support team van de gratis thema's, worden sommige soorten aanpassingen niet ondersteund vanwege beperkingen die verband houden met het thema of de Shopify-beheerder.

Het Shopify-ontwerpforum biedt trouwens ook richtlijnen voor het bewerken van HTML, CSS of Liquid om je onlinewinkel aan te passen. Als je hulp nodig hebt bij het bewerken van themabestanden, kun je een vraag stellen in het ontwerp forum: Shopify Design.

Ons Nederlandstalige Ondersteuning Team helpt onze verkopers altijd met allerlei problemen, van technische vragen tot zakelijke coaching. Neem dus gerust contact met ons op als je nog andere vragen hebt!

Ik wens je nog een fijne dag!

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks