FROM CACHE - nl_header

Brooklyn theme - shop now button mobiele versie

Lillyrosenl
Toerist
13 0 3

Hallo,

 

Ik heb op mijn webshop www.lillyrose.nl een actieve "shop now" button staan bij mijn dia. Op een computer gaat dit goed, maar wanneer je de startpagina opent op een mobiele telefoon verschuift de "shop now" button naar onderen en vervalt de kleur (waardoor ook niet werkzaam). Dit geldt ook voor eventuele tekst die over de dia komt te staan.

Hoe kan ik dit oplossen? Is hier aangepaste code voor?

Alvast bedankt voor de hulp! 

 

Met vriendelijke groet,

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Lillyrosenl,

 

Iris hier van Shopify. Binnen Brooklyn is dit inderdaad het geval als er veel secties worden getoond op de mobiele versie van je website. 

Verzoeken om het gedrag van Diavoorstelling en Afbeelding met tekst aan te passen behoren tot de onderwerpen met de hoogste escalatie voor onze thema-ondersteuningsteam. Er zijn maar weinig dingen waar het thema-ondersteuningsteam bij kan helpen als het gaat om de secties Diavoorstelling en Afbeelding met tekst, maar dit is er eentje waar ze waarschijnlijk wel bij kunnen helpen. Als alternatief zou je eventueel minder secties kunnen plaatsen op de Startpagina, waardoor de knop wel op de Diavoorstelling te zien is, (verberg bijvoorbeeld de collectie NEW).

Verder wou ik nog even wat tips met je delen voor het thema Brooklyn. Zo heeft Brooklyn zijn eigen help documenten, die hier te vinden zijn: Brooklyn. Verder komt ieder betaald Shopify-abonnement met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema (bijv. jouw thema, Brooklyn). Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar vaak kan onze thema-ondersteuning wel helpen. 

Voor een completere ondersteuningservaring met Shopify en om de veiligheid van je account te behouden, zou ik vriendelijk moeten vragen om de .myshopify.com-account-URL van je winkel met ons te delen en contact met ons op te nemen via e-mail vanaf het e-mailadres geregistreerd bij je Shopify-winkel. Je kunt dit e-mailadres vinden door hier klikken om naar de login te gaan en op je naam te klikken, zodat wij je winkel / account kunnen openen en je volledig kunnen ondersteunen. Dit is ook waar je een beroep kunt doen op de 60 minuten design-tijd.

We nemen de veiligheid van onze handelaren ter harte en daarom is het belangrijk dat we vertrouwelijke informatie delen met de juiste mensen.

Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.