FROM LOAD - nl_header

Debutify Thema pagina zijkantborders weghalen

Civoux
Bezoeker
2 0 0

Hallo, ik heb een custom pagina gemaakt, alle codes zelf geschreven alleen er zit ergens in de debutify code iets waardoor de zijkanten van mijn pagina volgensmij een margin hebben. Mijn vraag was dus hoe ik dat moest weghalen. de omcirkelde gebieden moeten dus weg, zodat mijn html de hele pagina dekt.Vraag aan shopify.PNG

 

 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Civoux,

 

Maxime hier bij Shopify!

 

Omdat Debutify een thema van een derde partij is, wordt het niet ondersteund door Shopify. Voor aanpassingen aan het thema raad ik je daarom aan om een Shopify Expert in te huren. Veel Shopify Experts hebben extensieve ervaring met codering, dus ik verwacht dat ze hierbij zouden kunnen helpen. 

 

Als alternatief, kun je overwegen om gebruik te maken van een Thema uit de Shopify Theme Store. Er zijn hier gratis zowel als betaalde thema's beschikbaar, en als je interesse hebt, heb ik hier een handig artikel om te helpen met het Kiezen van het perfecte thema.

 

Tenslotte is het misschien ook goed om te weten dat elk gratis, door Shopify ontworpen thema komt met 60 minuten gratis design-tijd voor kleine aanpassingen. Hiermee kunnen we ervoor zorgen dat het thema gepersonaliseerd is voor de behoeften van jouw bedrijf en klanten. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog