FROM CACHE - nl_header

Foto met tekstoverlay sectie toevoegen

3amber
Bezoeker
1 0 0

Hi,

Ik heb het thema Minimal. Ik wil heel graag een sectie toevoegen genaamd 'Foto met tekstoverlay' maar die bevat dit thema niet. Het thema debut heeft deze sectie bijvoorbeeld wel. Is het mogelijk om deze sectie toe te voegen op een of andere manier?

 

Thanks!

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Hey @3amber

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je graag de sectie 'foto met tekstoverlay' wilt toevoegen aan de Minimal thema. Het klopt dat deze optie inderdaad niet mogelijk is binnen de Minimal thema. Als je even contact met ons opneemt via e-mail dan kunnen wij even wat grondiger onderzoeken of dit een optie is dat kan worden toegevoegd via bijvoorbeeld 'Design Time', of dat je hier een 'Shopify Expert' voor zal moeten inhuren, om deze functie handmatig voor je thema te creëren. 

Verder is er wel een Afbeelding met tekst optie in de Minimal thema. Je kan de volgende stappen volgen om deze sectie toe te voegen aan je thema:

Ga vanuit je winkel-beheercentrum naar je thema-editor (Onlinewinkel > Aanpassen). Klik vanuit de thema-editor op Sectie toevoegen. Vervolgens kan je in de lijst de Afbeelding met tekst sectie selecteren, en vervolgens toevoegen aan je homepagina. 

08-53-31490-70933

Als je deze optie niet terug vind in je huidige thema dan kan het zijn dat je je thema zal moeten bijwerken. Je kan de stappen in de 'Thema's bijwerken' hulpartikel volgen om dit voor elkaar te krijgen. 

Ten slotte kan je in de 'Tips voor Minimal' hulpartikel tips vinden voor je huidige thema.

Groeten, Jay  

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog