FROM CACHE - nl_header

Mobiele weergave en vaste navigatie

Gnosie
Bezoeker
1 0 0

Hoi,

Ik ben ontevreden hoe mijn webshop op een mobiel wordt weergegeven, ik gebruik het Debut thema. Ik heb inmiddels hulp en sugeestie voor gekregen via Shopify zelf maar ben er nog niet uit.

Kijk als voorbeeld op je mobiel naar een product van mij: https://www.quality2get.com/collections/specials-fast-delivery/products/special-hot-round-retro

Ik heb 2 vragen:

  1. Weet iemand een thema waarmee de mobiele weergave goed is?
  2. Weet iemand een thema of app waarmee je de navigatie en winkelwagen mee laat bewegen met je pagina?

Groet, Harald

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Gnosie,

Maxime hier bij Shopify Ondersteuning, bedankt voor je bericht!

Uit de verschillende Shopify thema's zijn er enkele thema's waarbij de navigatie en winkelwagen mee bewegen wanneer een bezoeker scrolt:

  • Het Narrative thema heeft een menubalk die verdwijnt, maar onmiddellijk weer verschijnt is als de bezoeker een klein stukje terug naar boven sleept. Ik vind dit zelf erg prettig.
  • In het thema Venture beweegt de menubalk mee op desktop, maar niet op mobiel
  • In het thema Supply beweegt de menubalk mee op mobiel, maar niet op desktop.

Waar het gaat om betaalde thema's, zijn deze ontwikkelt door een derde partij. Dit betekent dat de ontwikkelaars het beste bekend zijn met alle recente functionaliteit van hun thema's. Thema's van een derde partij hebben hun eigen ondersteuning op de themapagina waar je enige vragen kunt stellen, maar je kunt natuurlijk ook een demoversie van elk thema bekijken, en zelfs Thema's uitproberen

Ik hoop dat dit helpt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog