FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Nieuwe pagina's maken met ontwerp/secties zoals de homepage?

ErikW
Bezoeker
2 0 0

Hoi, de standaard homepage kan met verschillende sectie elementen worden gestyled en ingedeeld. Hoe kan ik dit met een nieuwe pagina doen? Ik heb tot nu toe alleen gevonden hoe een nieuwe pagina aan te maken is met een html veld. Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @ErikW,

 

Maxime hier van Shopify. 

 

Het klopt dat de standaard pagina's in de Shopify Admin kunnen worden aangepast met HTML. Als je meer geavanceerde aanpassingen wilt maken aan pagina's en deze liever niet aanbrengt met HTML-codering, kun je een kijkje nemen op onze App Store. We hebben hier meerdere apps waarmee je makkelijk pagina's kunt bouwen met uitgebreide ontwerpmogelijkheden, zoals:

 

Ik zou aanraden om gebruik te maken van de gratis proefperiode om te kijken welke app het beste bij je past. Je kunt enige kosten voorkomen door de app te verwijderen voor het eind van de proefperiode. De ontwikkelaars van de app zijn het beste contactpunt voor app-specifieke vragen, dus je kunt contact met hun opnemen via de app-pagina. 

 

Als je liever aangepaste pagina's laat bouwen, kun je ook overwegen om een Shopify Expert in te huren. Hiervoor kun je terecht bij het Shopify Experts Platform, waar je Experts kunt vinden om te helpen met allerlei taken. 

 

Groeten, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @ErikW,

 

Maxime hier van Shopify. 

 

Het klopt dat de standaard pagina's in de Shopify Admin kunnen worden aangepast met HTML. Als je meer geavanceerde aanpassingen wilt maken aan pagina's en deze liever niet aanbrengt met HTML-codering, kun je een kijkje nemen op onze App Store. We hebben hier meerdere apps waarmee je makkelijk pagina's kunt bouwen met uitgebreide ontwerpmogelijkheden, zoals:

 

Ik zou aanraden om gebruik te maken van de gratis proefperiode om te kijken welke app het beste bij je past. Je kunt enige kosten voorkomen door de app te verwijderen voor het eind van de proefperiode. De ontwikkelaars van de app zijn het beste contactpunt voor app-specifieke vragen, dus je kunt contact met hun opnemen via de app-pagina. 

 

Als je liever aangepaste pagina's laat bouwen, kun je ook overwegen om een Shopify Expert in te huren. Hiervoor kun je terecht bij het Shopify Experts Platform, waar je Experts kunt vinden om te helpen met allerlei taken. 

 

Groeten, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

MitchSpecials
Plezierreiziger
16 1 7

Hallo Maxime,

 

Is het alleen mogelijk om middels een van de apps die je benoemt de andere pagina's van je webshop aan te passen in het design? Zijn er dus geen thema's beschikbaar die deze functionaliteit standaard erin hebben?

 

Thanks alvast!

Mitch

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi Mitch, 

 

Dat klopt, als standaard zijn de pagina's enkel aanpasbaar met HTML, dus het maken van geavanceerde veranderingen aan het ontwerp van pagina's zonder HTML-codering kan momenteel enkel gedaan worden via een app.

 

Ik begrijp wel dat het voor veel verkopers nuttig zou zijn om pagina's zonder apps te kunnen ontwerpen in lijn met hun visie, dus ik zal deze vraag nu doorgeven aan ons product-team. Ik kan niet garanderen dat/wanneer deze mogelijkheid beschikbaar zal worden, maar dit soort feedback is noodzakelijk voor het bepalen van de toekomst van ons product. 

 

Bedankt! Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog