FROM CACHE - nl_header

Productfoto's importeren

Tom_Zwarts
Toerist
10 0 1

Goedenavond,

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het importeren van productfoto's in shopify. Het probleem is dat er meer dan 20000 afbeeldingen geïmporteerd moeten worden.

De naam van de afbeelding is gelijk aan het SKU-nummer van de producten, alleen is er nergens een plek om deze te koppelen. Kan iemand mij helpen?

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Tom_Zwarts,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht. 

Ik heb de kwestie onderzocht, en heb een app gevonden waarvan ik geloof dat het dit proces een stuk makkelijker zou maken. De Photo Finish app is een app van een derde partij, dus ik ben er zelf niet echt bekend mee, maar er staat in de instructies om de foto's te vernoemen naar de product-SKU.

Als je liever een oplossing laat bouwen, kun je ook een Shopify Expert inhuren via het Shopify Experts platform. Je kunt hier Experts vinden om te helpen met het bereiken van allerlei doelen, dus je kunt hier vast terecht voor een oplossing. 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Tom_Zwarts
Toerist
10 0 1

Super bedankt! Ik zal er gelijk naar kijken. 

Als het gaat om die shopify experts betaal ik minimaal 2000 euro en dat geld heb ik niet. Dus ben ik echt opzoek naar een oplossing. 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Tom_Zwarts,

Ik begrijp zeker dat je zo'n bedrag liever niet wilt betalen als het anders kan. Ik ben benieuwd of de app dit probleem makkelijk kan oplossen, dus hou me alsjeblieft op de hoogte!

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog