annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rode lijn verdwijnt niet + Product blijft 'fysiek product'

Mari102
Nieuw lid
1 0 0

Beste allemaal, 

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar kom er niet helemaal uit. 

Zoals te zien is op de foto - mijn kleuren zijn licht roze, paars, etc - maar onderaan in de footer blijft een rode horizontale lijn. Hoe maak ik deze in de kleuren van het design? Ik kan het niet vinden in de footer thema. 

Dan een tweede: mijn producten zijn digitaal. En in de catalogi zie je dit ook (dus er komt geen regeltje bij van verzendkosten etc). Nu heb ik een segment waar 1 product in de picture staat, maar hier blijft dus onder staan shipping etc, terwijl ik bij de product specificaties al aangehinkt hebt dat het NIET een fysiek product is. Bij de andere producten staat het overigens niet. Hoe haal ik dit weg? 

Schermafbeelding 2020-05-08 om 22.08.52.pngSchermafbeelding 2020-05-08 om 22.09.08.png

0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
159 10 19

@Mari102,

Iris hier van Shopify.

Het aanpassen van de rode lijn in je footer kan waarschijnlijk met een beetje codering zo gedaan worden. Nu ben ik hier geen expert in, maar wellicht kan iemand je helpen van het design forumBij alle codering wijzigingen zou ik je aanraden om eerst een back-up te maken voor het geval dat er ongewenste veranderingen zijn na de wijziging.

Optie om dit door de thema-afdeling te laten veranderen:
Ieder betaald Shopify-abonnement komt namelijk met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema. Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen. Als u liever zelf niets veranderd aan uw thema-codering, dan vraag ik aan ons design-team om de aanpassing te maken met gebruik van uw gratis design-tijd. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de kleur code te bevestigen, waarmee u het rood wilt vervangen, kan dit toevallig de kleur #E316C5 zijn? Dan kan ik hierna ons team vragen de aanpassingen te maken. Wat ik nog meer van je nodig heb is je MyShopify domein, zodat we weten in welke winkel dit moet gebeuren.

Digital product: Shipping regel weghalen
Dit lijkt mij een bug, maar zonder dit te kunnen bevestigen kan ik dit niet met zekerheid zeggen. Ik heb wel een oplossing waar ik aan kan denken. Je kan middels het "Language Editor" van je thema namelijk tekst aanpassen of weghalen. Je kunt de tekst:
<a href="{{ link }}">Shipping</a> calculated at checkout.
van het veld "Shipping policy html" binnen product weghalen, zie hieronder waar je dit doe: 
21-17-6pod2-h0hsw

Ik hoop dat dit een goede oplossing voor je is, als ik u verder nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het altijd graag!

Met vriendelijke groet, 
Iris E.

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks