FROM CACHE - nl_header

SKU

Dopperen
Bezoeker
2 0 0
Op product pagina in simple theme hoe?
1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

@Dopperen  schreef:
Op product pagina in simple theme hoe?

@Dopperen,

 

Dit is Iris van het Guru-team van Shopify, ik help je hier graag mee vandaag.

 

Allereerst heb ik gelijk als ik denk dat je de SKU-informatie op je Admin-producten dashboard wilt zien? Of wil je dit laten zien aan je klanten in je online winkel? Ik zal beiden stappen om dit te tonen hieronder uitleggen 🙂

 

SKU weergeven op de producten pagina in de varianten lijst van de Admin

Als je het SKU veld niet ziet, dan kan dit zo simpel zij als naar rechts scrollen om dit te zien. Soms past het niet om alle kolommen te tonen in de productvarianten. Hier een video gemaakt in mijn test winkel, die laat zien wat ik bedoel.

 

Als je had bedoeld om het weer te geven aan uw klanten op de productpagina zelf (d.w.z. in de winkel), dan hebben we hier een Engelstalige handleiding die u daarbij kan helpen. Dit zou ertoe leiden dat uw SKU op de winkelpagina wordt weergegeven, zoals in het onderstaande voorbeeld:

Variant SKU

 

Voordat u de bovenstaande gids volgt en wijzigingen aanbrengt in uw themabestanden, raad ik u ten zeerste aan uw thema te dupliceren, zodat u een back-up heeft voor het geval er iets misgaat met de code. Om uw thema te dupliceren, gaat u gewoon naar Online Winkel> Thema's en klikt u vervolgens op Dupliceeren onder Acties voor uw huidige thema en geeft u de back-up een naam zodat u gemakkelijk kunt herkennen wat het is. Als je eenmaal een back-up hebt gemaakt, hoef je slechts één regel code toe te voegen aan je product-template.liquid-bestand, dat je kunt openen door te klikken op Code bewerken onder Acties in je huidige thema. Vanaf daar volgt u eenvoudig de gids die ik hierboven heb gedeeld en zodra je de wijzigingen aanbrengt, zou je SKU op je productpagina's dit moeten weergegeven.

 

Mocht je mac/pc of telefoon de wijzigingen niet tonen op uw apparaat, dan raad ik je aan om je cache te wissen, of je website te bezoeken met de incognitomodus, aangezien de browsercache vaak een recente versie van uw website opslaat en deze mogelijk niet onmiddellijk de veranderingen zal weergeven.

 

Als alternatief

Ieder betaald Shopify-abonnement komt met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema (bijv. Simple). Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen. Als je liever zelf niets veranderd aan je thema-codering, dan kan ik ons design-team vragen om de aanpassing te maken met gebruik van je gratis design-tijd. 

Hier hebben wij je myshopify.com url voor nodig, zodat we een ticket kunnen openen, deel dit alstublieft met ons als je dit wilt doen.

 

Laat mij maar weten of het is gelukt of dat je hulp nodig hebt,

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.