annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Shopify premium theme blockshop, Nederlands??

Highlighted
Nieuw lid
2 0 0

Hallo,

Weet iemand of het betalende thema Blockshop van Shopify zelf in het Nederlands reeds vertaald is?

Je kan dat namelijk niet testen, je moet het eerst aankopen om dan de talen te kunnen zien en ik vind nergens een antwoord.  Dus heeft iemand dit thema in gebruik of weet een antwoord hierop?  

Ik heb de vraag ook reeds gepost op de Shopify Intl. zonder succes tot nu toe.  Er moet toch iemand van Shopify zelf zijn die het antwoord weet, denk ik dan....

groeten,

Hans

0 Likes
Shopify Staff
Shopify Staff
43 3 3

Hallo @HansM 

Vincent hier van Shopify!

Alle door Shopify zelf gebouwde thema's zijn gratis, dus deze kun je zonder problemen downloaden naar je winkel om mee te experimenteren. Alle door Shopify gebouwde thema's, dus alle gratis thema's, hebben ook een Nederlandse vertaling.

22-57-1ht1h-ch1rw

De betaalde thema's zoals "Blockshop" worden gebouwd door externe designers en door henzelf aangeboden in onze theme-store. Designers zouden er voor kunnen kiezen om ook vertaalde versies van hun design aan te bieden, maar bij mijn weten zijn alle betaalde thema's op dit moment alleen standaard beschikbaar in het Engels. Ik heb het thema Blockshop getest in mijn eigen winkel, en dit thema heeft in ieder geval geen Nederlandse versie.

Er zijn wel mogelijkheden voor het vertalen van een thema, de meest eenvoudige manier is door middel van een app. Deze pagina geeft een overzicht van de beschikbare apps voor het vertalen van de website. De meeste apps bieden een gratis proefperiode, dus je kunt de beschrijvingen van de apps lezen, en vervolgens de apps die geschikt lijken gratis uitproberen in je winkel.

22-02-ujvfc-ebp0i

Wat misschien nog goed is om te weten: je kunt betaalde thema's ook in grote mate testen voordat je het thema hoeft te kopen, je kunt dat doen door op de thema-pagina te klikken op "Try theme", waarna je een voorbeeld te zien krijgt van je website (gebaseerd op de gegevens van je winkel in de Shopify admin).

22-47-tb33r-1r9d622-49-p99mz-c45o0

Als je vervolgens op "Customize theme" klikt, kun je ook de sectie van de website bewerken, producten en collecties toevoegen, plaatjes invoegen, etc; op deze manier kun je een goed idee krijgen van hoe je uiteindelijke website er uit zou komen te zien.

22-48-ues4m-rpaqf

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Met vriendelijke groet, Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

0 Likes