annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tag's - cadeaubonnen

Highlighted
Toerist
7 0 1
Hoi, hier ben ik terug met een 2delige vraag.
vraag 1: ik zou bij sommige artikelen een tag willen toevoegen dat ze 'new' zijn in onze winkel of 'pre-order' wanneer mensen items al voor release kunnen bestellen kan dit?
Vraag 2: we hebben een fysieke winkel ook en mensen vragen nu cadeaubonnen om online te kopen... hoe kan ik codes genereren hiervoor? Deze zou ik dan op de bon kunnen schrijven.  

Thanks in advance!   Matthieu    
0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Nieuw lid
5 0 0

Hoi Matthieu,

Vraag 2: 

Dit kan onder het kopje 'kortingen' in het menu. Je kunt daar een code generen of zelf een code bedenken. Verder heb je de keuze uit een vast bedrag, een percentage, koop x en krijg y, gratis verzending? Daarnaast kun je kiezen of dit over de volledige bestelling gaat of het voor eenmalig gebruik is of zelfs maar door 1 persoon te gebruiken (moet dan een bestaande klant zijn met account).

De gegenereerde code schrijf ik vervolgens op een fysieke cadeau bon welke ik heb laten drukken. Hopelijk ben je hiermee geholpen? anders mag je me altijd berichten!

mvg

Jeroen Huijbers

www.lumina-equine.nl

0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Toerist
7 0 1

Hoi,

Top ga ik straks eens bekijken.  Leuke shop heb je! en leuk om dat samen met de kinderen te doen

Lever jij toevallig al producten aan voor google shopping?

indien ja welke app gebruik je hiervoor.

Mvg,

Matthieu

0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Nieuw lid
5 0 0
Hoi,

Is het nog gelukt met de cadeaubonnen?

Ik ben deze week bezig geweest met Google, ik heb hiervoor een account aangemaakt en gebruik gewoon de Google app in de Shopify store. Op dit moment ben ik in afwachting van goedkeuring van het ‘merchant account’!? Welke ik aan heb moeten maken. Als deze geverifieerd is zou ik weer verder moeten kunnen.... word vervolgd

Mvg

Jeroen Huijbers
0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Toerist
7 0 1

Hoi,

De cadeaubonnen is hellemaal gelukt thanks for your help...

We zullen ook eens beginnen met de feed

good luck! 

0 Vind-ik-leuks