annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkelwagen koop optie

Opgelost
weloveplants
Toerist
5 1 0

Goedemiddag, 

Ik wil graag een soort extra koopknop in de winkelwagen waarbij klanten bijv. een kaartje kunnen toevoegen. Ik heb dit al bij meerdere webshops gezien die ook gebruik maken van Shopify. Weet iemand hoe je dit kan instellen? 

Mvg, 

Samantha
WeLovePlants 

0 Vind-ik-leuks
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
49 32 6

Geslaagd.

Hey @weloveplants!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je graag je klanten meerdere opties wilt geven bij de checkout. Ik lees dat dit te maken heeft met een kaartje dat klanten kunnen toevoegen / personaliseren, en toe kunnen voegen aan de bestelling. Dit is niet direct mogelijk om aan te maken vanuit je winkel-beheercentrum, omdat hier geen optie voor is. Wel is dit mogelijk met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Deze apps hebben allemaal gratis proefperiodes en / of gratis abonnementen beschikbaar. Als je ervoor kiest om een proefperiode te starten en je besluit geen gebruik meer van de app te maken, zorg er dan wel voor dat je de app verwijderd voordat de proefperiode voorbij is. Zo wordt je geen rekening verstuurd van een app waar je geen gebruik van maakt. 

Ik hoop dat dit je wat verder helpt met je vraag! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks