FROM CACHE - nl_header
Opgelost

productfoto's uitvergroten als de cursor erop staat.

Jeroenvgessel
Bezoeker
1 0 0

Hey,

 

Ik gebruik de theme 'supply'. Ik zou graag om de conversiepercentage te verhogen mijn productfoto's laten vergroten/inzoomen als je hier met je muis overheen gaat. Dit is nu niet het geval, waardoor mijn klanten de productfoto's niet zo goed kunnen bekijken. Weet iemand misschien hoe je dit kan verhelpen?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Geslaagd.

Beste @Jeroenvgessel,

 

Iris hier van Shopify Support. Dit kan inderdaad in Supply door middel van een kleine thema-aanpassing. 

 

Hieronder de stappen om dit in te stellen op uw product paginas.

  1. Selecteer Productpagina's in het vervolgkeuzemenu op de bovenste balk.

  2. Klik op Secties.

  3. Klik op Product.

  4. Schakel Inzoomen op afbeeldingen inschakelen in om het mogelijk te maken dat klanten op de productafbeelding inzoomen door de muisaanwijzer erop te plaatsen.

29-25-eh86y-3yo5x

Hiermee wordt een zoomfunctie toegevoegd aan uw productpagina's.

Let op dit heeft geen invloed op uw startpagina of uw collectiepagina's. Het is mogelijk om daar ook een zoomfunctie toe te voegen, hoewel dit aangepaste codering vereist, en buiten het bereik van Shopify Support valt; als je deze functie ook elders wil dan is het beste om contact op te nemen met een van onze externe experts, zij kunnen je helpen bij het aanpassen van themacodes om het effect te krijgen dat je wilt zien!

Deze Experts kennen het platform van binnenuit en kunnen worden ingehuurd om te helpen met het bereiken van uw doelen. U kunt op het Experts Platform zowel zoeken naar een Expert die de juiste services bied, of maak een aanvraag voor een specifieke taak en ontvang voorstellen van aanbevolen experts.

Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.

 

Ik hoop dat dit heeft geholpen,

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Geslaagd.

Beste @Jeroenvgessel,

 

Iris hier van Shopify Support. Dit kan inderdaad in Supply door middel van een kleine thema-aanpassing. 

 

Hieronder de stappen om dit in te stellen op uw product paginas.

  1. Selecteer Productpagina's in het vervolgkeuzemenu op de bovenste balk.

  2. Klik op Secties.

  3. Klik op Product.

  4. Schakel Inzoomen op afbeeldingen inschakelen in om het mogelijk te maken dat klanten op de productafbeelding inzoomen door de muisaanwijzer erop te plaatsen.

29-25-eh86y-3yo5x

Hiermee wordt een zoomfunctie toegevoegd aan uw productpagina's.

Let op dit heeft geen invloed op uw startpagina of uw collectiepagina's. Het is mogelijk om daar ook een zoomfunctie toe te voegen, hoewel dit aangepaste codering vereist, en buiten het bereik van Shopify Support valt; als je deze functie ook elders wil dan is het beste om contact op te nemen met een van onze externe experts, zij kunnen je helpen bij het aanpassen van themacodes om het effect te krijgen dat je wilt zien!

Deze Experts kennen het platform van binnenuit en kunnen worden ingehuurd om te helpen met het bereiken van uw doelen. U kunt op het Experts Platform zowel zoeken naar een Expert die de juiste services bied, of maak een aanvraag voor een specifieke taak en ontvang voorstellen van aanbevolen experts.

Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.

 

Ik hoop dat dit heeft geholpen,

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.