third party payment method is in EUR and should be DKK

Highlighted
Tourist
19 0 2

Hi all 

We have a webshop www.homebuilder.dk. Our customers are from Denmark, and therefore all prices should be in DKK. Unfortunately for us, our supplier "Bigbuy" only delivers our product prices in EUR through an API-key, so we HAVE to set our default currency to EUR. 
We are using shopify payments to make sure that checkout in most of the payment methods are in DKK, and this works well. 
We have a danish payment method called "Mobile pay" and we use a third-party provider called "Pensopay" to offer this opportunity to our customers. However, this payment method shows the amount in EUR (Our default) in the checkout. Is there a way that we can change that, so that the amount is in DKK?

Thanks in advance
Janus 123123123123123.PNG  

0 Likes
Highlighted
New Member
5 0 0
Hej Janus fandt du en løsning på dette. Vi har samme problem

Vh Nina
0 Likes
Highlighted
Tourist
19 0 2

Hej Nina

Desværre ikke. Vi fik at vide at den bedste løsning var tilføje en note til mobile pay betalingsmuligheden, som orientere kunden om at prisen er i Euro men at ingen gebyrer vil blive pålagt. 
Det er ret frustrerende at Shopify's secure checkout system giver den slags begrænsninger.

Janus

0 Likes
Highlighted
New Member
5 0 0
Åhh det så træls..

Janus kan du sende mig en mail på info@kidsforever.dk jeg har lige et andet spørgsmål som jeg håber du kan være behjælpelig med.. På forhånd tak
0 Likes