FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Achteraf gedeelde betaling handmatig afboeken

Gert-Jan
Bezoeker
3 0 0

Goedemiddag!

In onze webshop kan je via een waardebon kopen die nog niet wordt ondersteund door een betaalprovider. Dat betekent dat de klant in de notities bij de bestelling aangeeft welke code er achterop de waardebon staat en die voer ik dan handmatig in. Als die klopt, wil ik graag het bedrag afboeken van die waardebon en een factuur sturen aan de klant waarmee hij het resterende bedrag kan voldoen.

Hoe doe ik dat? En kan ik een handmatig geboekte betaling ook terugdraaien en opnieuw boeken als ik een fout heb gemaakt?

Ik kan nergens iets vinden hierover...

Groet en alvast bedankt voor je uiteg!

Gert-Jan

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Gert-Jan,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Je kunt een factuur naar de klant sturen via Een conceptbestelling. Je kunt hierop kortingen toepassen, dus je kunt het bedrag dat is betaald met de code van de waardebon in mindering brengen van het totaalbedrag. 

Wanneer de conceptbestelling verwerkt is, komt het terecht bij je andere bestellingen, waar je inderdaad ook een gedeeltelijke of volledige terugbetaling kunt verwerken op het betaalde bedrag. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Gert-Jan,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Je kunt een factuur naar de klant sturen via Een conceptbestelling. Je kunt hierop kortingen toepassen, dus je kunt het bedrag dat is betaald met de code van de waardebon in mindering brengen van het totaalbedrag. 

Wanneer de conceptbestelling verwerkt is, komt het terecht bij je andere bestellingen, waar je inderdaad ook een gedeeltelijke of volledige terugbetaling kunt verwerken op het betaalde bedrag. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog