annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alleen alternatieve betaalmethode instellen (op basis van factuur achteraf betalen)

davyocs
Nieuw lid
1 0 0

Hi,

Ik probeer in mijn webshop ervoor te zorgen dat de klant maar één betaalmethode kan kiezen. Dat is een methode waarbij er alleen een factuur wordt aangemaakt.

De factuur zal dan met zijn/haar werkgever achteraf verrekend worden. Echter als ik deze betaalmethode kies (handmatig aangemaakt) en alle andere betaalmethodes uitschakel dan krijg ik het volgende bericht: 'Payment gateway deze betaalmethode kan momenteel niet worden gebruikt voor deze winkel' 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
350 45 31

Hoi @davyocs,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb hier een geavanceerde handleiding om je productprijzen en de knop voor het toevoegen aan de winkelwagen te verwijderen. Voordat je hiermee begint raad ik aan om eerst een Back-up te maken van je thema, zodat je altijd kunt terugkeren naar een oudere versie.

Verder kun je ook de "koop nu" knop verwijderen door te navigeren naar Online winkel > Thema's > Aanpassen. Vervolgens navigeer je in de thema-bewerker naar je productpagina's, en klik je in de linkerbalk op productpagina's. Je wilt er hier voor zorgen dat de dynamische checkoutknop is uitgeschakeld:

Maxime_0-1617285054248.png

Je kunt ook overwegen om een app zoals Get a quote te gebruiken. Hiermee vervang je de knop voor het toevoegen aan de winkelwagen met een knop waarmee klanten contact opnemen. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks