annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelnummer aanpassen

Highlighted
Nieuw lid
1 0 0

Weet iemand of het bestelnummer is aan te passen? Dit begint nu met #1001, maar ik wil er een facturatienummer van maken zoals bijv: F2020-0001 of F20200001

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
95 6 10

Beste @JoeyJ87,

Iris hier van het Nederlandstalige Support team. 

Het is inderdaad mogelijk om de bestelnummers tot op zekere hoogte aan te passen, je kunt tekens voor het nummer en achter het nummer zetten via "Instellingen" > "Algemeen":

Je eerste bestellings-ID krijgt standaard de indeling #1001. Daarna wordt de ID verhoogd met 1 voor elke nieuwe bestelling. Je kunt het nummer waarmee je bestellingen beginnen (1001) niet wijzigen. Maar je kunt wel de indeling van je bestellings-id's aanpassen door een voorvoegsel of achtervoegsel toe te voegen of te bewerken.

Een voorvoegsel voor bestellings-id's toevoegen of bewerken

Stappen:

De telling van de bestellingen zal wel hetzelfde blijven, dus de eerste bestelling wordt danF2020-1001, dit kan niet aangepast worden omdat onze database de bestellingen anders niet kan herkennen.

Dit staat ook in wat meer detail in dit help document uitgelegt: Je bestellings-id's opmaken.

Ik hoop dat dit een goede oplossing is, als ik verder nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het zoals altijd graag!

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisor

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes