FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Betaalde apps in een development store

dannyvanderwaal
Nieuw lid
4 0 0

Hoi,

Ik loop geregeld tegen het probleem aan dat ik betaalde apps wil gebruiken in mijn development store. Echter wil ik nog helemaal niet betalen voor de app omdat de store nog lang niet live staat omdat deze nog in ontwikkeling is en ik nog niet actief gebruik maak van de apps. Apps bieden trial periodes aan, maar vaak zijn deze maar 7 dagen. Het ontwikkelen van een store duurt vaak langer dan dat. Is er een mogelijkheid om een development store te hebben met apps die in development worden gebruikt? Of dien ik de apps gewoon al aan te schaffen om ze te gebruiken in development als de trial periode voorbij is?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Danny van der Waal

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @dannyvanderwaal!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van deze onderwerp! 

Ik kan me goed voorstellen dat je graag apps wilt testen de webwinkel die je aan het bouwen bent voordat je hiervoor wilt betalen. Het klopt dat er een beperking is met betrekking tot betaalde apps. Je kunt hier meer over lezen in de 'Development stores maken' hulpartikel. Er zijn wel wat betaalde apps die partner vriendelijk zijn. Dit houdt in dat je deze kosteloos kunt installeren in je development store terwijl deze wordt gebouwd. Je kunt hier klikken om deze apps te bekijken in de Shopify App Store.  

Als je nog aanvullende vragen hebt met betrekking tot dit onderwerp, aarzel dan niet om deze nog even te posten in een reactie! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @dannyvanderwaal!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van deze onderwerp! 

Ik kan me goed voorstellen dat je graag apps wilt testen de webwinkel die je aan het bouwen bent voordat je hiervoor wilt betalen. Het klopt dat er een beperking is met betrekking tot betaalde apps. Je kunt hier meer over lezen in de 'Development stores maken' hulpartikel. Er zijn wel wat betaalde apps die partner vriendelijk zijn. Dit houdt in dat je deze kosteloos kunt installeren in je development store terwijl deze wordt gebouwd. Je kunt hier klikken om deze apps te bekijken in de Shopify App Store.  

Als je nog aanvullende vragen hebt met betrekking tot dit onderwerp, aarzel dan niet om deze nog even te posten in een reactie! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog