FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Check-out pagina laad niet

Ipekkilic
Bezoeker
1 0 0

Dag mensen!

 

Ben bijna klaar met het ontwerp van mijn pagina. Ben nog de laatste puntjes op de i zetten. 

Echter wanneer ik naar mijn mandje ga en op 'afrekenen' klik krijg ik een foutmelding. Zie onderstaande bijlage voor de melding die ik krijg te zien. Heb ik iets verkeerd ingesteld? ik snap niet waar dit vandaan komt..

Jammer dat ik dit zo krijg.. want ben voorderest tevreden met de shopify platform

 

Schermafbeelding 2021-02-01 om 22.15.37.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Ipekkilic

Jay hier van Shopify. 

Het lijkt er op dat je de checkout pagina probeert te laden vanuit je thema-editor, klopt dit? De reden waarom je deze melding ontvangt is omdat de checkout pagina's van Shopify niet bewerkt kunnen worden. Dit komt omdat dit een beveiligde pagina is, gecreëerd door Shopify. Voor de veiligheid van de ondernemer en de klant maken wij het niet mogelijk om deze pagina's aan te passen. Je kan alleen via de Shopify PLUS abonnement de checkout pagina van je webwinkel bewerken. 

Ik hoop dat dit wat heeft geholpen! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Ipekkilic

Jay hier van Shopify. 

Het lijkt er op dat je de checkout pagina probeert te laden vanuit je thema-editor, klopt dit? De reden waarom je deze melding ontvangt is omdat de checkout pagina's van Shopify niet bewerkt kunnen worden. Dit komt omdat dit een beveiligde pagina is, gecreëerd door Shopify. Voor de veiligheid van de ondernemer en de klant maken wij het niet mogelijk om deze pagina's aan te passen. Je kan alleen via de Shopify PLUS abonnement de checkout pagina van je webwinkel bewerken. 

Ik hoop dat dit wat heeft geholpen! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Yusuf66
Bezoeker
2 0 0

Hoi @Jay,

Ik heb het zelfde probleem, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in mijn betaalde thema gewoon de check-out pagina van Shopify kan gebruiken?

 

Mvg,

Yusuf

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Yusuf66!

Zou je me even kunnen laten weten of je betaalde thema afkomstig is van onze Shopify Theme Store of dat je deze van een externe thema-ontwikkelaar hebt aangeschaft? Zou je me vervolgens ook kunnen laten weten of je via je thema-editor de checkout-pagina van je webwinkel probeert te laden, of dat je dit op je webwinkel zelf doet? Als je een foutmelding ontvangt dan zou het misschien ook handig zijn om hier even een screenshot van op te nemen in je antwoord. 

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog