FROM CACHE - nl_header

Checkout pagina aanpassen thema Debut

Nmlfait
Bezoeker
3 0 0

Hallo!

 

Ik heb enkele vragen i.v.m. de checkoutpagina:


1. Heeft iemand een idee hoe ik de kleur van de tekst in het wit en het zwart kan veranderen in de checkout pagina? Via Themainstellingen --> Kleuren werkt het alvast niet? 

 

Screenshot 2020-05-20 at 09.41.40.pngScreenshot 2020-05-20 at 09.41.29.png

2. Op de pagina waar je een account kan aanmaken of inloggen, is er een link naar de shopify home page wanneer er op het logo wordt geklikt. Aangezien ik geen shopify home page heb (gebruik de shopify buy button op een externe website), zou ik graag deze link verwijderen of aanpassen.

 

Screenshot 2020-05-20 at 09.56.05.png

- Ik heb het standaard shopify domein aangepast naar een eigen domeinnaam. In de checkout wordt toch nog steeds het myshopify domein getoond. Is dit normaal? Bij de pagina's waar je een account aanmaakt, wordt wel het juiste domein getoond.

 

Screenshot 2020-05-20 at 09.57.44.png

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten,
Nicolas

4 ANTWOORDEN 4

Nmlfait
Bezoeker
3 0 0

Zou iemand dit kunnen bekijken?

Alvast bedankt,
Nicolas

MitchSpecials
Plezierreiziger
16 1 7

Hoi Nicolas, 

 

De kleuren van de check out kun je gemakkelijk veranderen onder het kopje 'aanpassen' van je thema. Je gaat dan niet naar je thema instellingen maar naar 'pagina selecteren' en hier kies je vervolgens de pagina 'afrekenen'.

 

Linkerkant kun je de background kleur veranderen van beide kolommen. 

 

succes!

Nmlfait
Bezoeker
3 0 0

Dag Mitch,

Bedankt voor je reactie. De achtergrondkleur heb ik daar inderdaad al kunnen veranderen. Het enige wat niet lukt is de kleur van de tekst. Die blijft wit en zwart?

Groeten,
Nicolas

MitchSpecials
Plezierreiziger
16 1 7

Dit kan naar mijn weten enkel onder het kopje 'Thema instellingen' en dan 'kleuren'. Hier verander je de tekstkleur mee, alleen is dit dan wel van de hele website. Ik denk niet dat dit te veranderen is in het thema Debut.