FROM CACHE - nl_header

Domain doesnt redirect

driftjesus
Toerist
19 0 0

It says A and C names incorrect 

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @driftjesus,

 

Iris hier van de Nederlandstalige ondersteuning. Ik beantwoord je in het Nederlands, maar als je liever hulp in het Engels krijgt kun je hier klikken voor de English-language Shopify Community. 🙂

 

Ik begrijp uit je vraag dat je graag je domein wilt koppelen met je Shopify winkel. Dit is zeker mogelijk, en ik ben blij om je hierover te adviseren. Er zijn een aantal dingen die je moet wijzigen in de DNS instellingen voor dit domein, bij je huidige domein-server.
 
1. Je A-record moet je aanpassen dat deze wijst naar het IP-adres van Shopify, te weten: 23.227.38.65
2. Je www CNAME gegevens moeten verwijzen naar shops.myshopify.com
3. Zorg ook ervoor dat er geen AAAA records zijn voor het domein
4. En zorg ervoor dat het DNSSEC niet actief is voor het domein
 
Je kunt ook je huidige domeinprovider vragen om hulp met de bovenstaande instellingen als je niet weet hoe je deze moet wijzigen. Bekijk anders ook onze handige Nederlandstalige YouTube video: Een extern domein aan je Shopify-winkel koppelen.
 
Hierna hoeft je enkel de koppeling te verifiëren in je Shopify Admin door te navigeren naar Online Winkel > Domeinen. Op ons Hulpcentrum kan je ook de stap-voor-stap gids voor het Koppelen van je Domein doornemen als het iets te snel gaat in het YouTube filmpje.
 
Nadat u uw domein heeft gekoppeld, heeft u misschien ook interesse in het hulp document voor het Doorsturen van Emails voor uw Externe Domein. Hier is ook een handige Nederlandstalige Youtube video voor gemaakt, bekijk deze hier: Het gratis doorsturen van e-mails met Shopify-domeinen.
 
Jouw domeinprovider zal ook kunnen helpen bij enige problemen die kunnen optreden bij het wijzigen van je DNS-instellingen, maar als er nog iets is over je domein of e-mailconfiguratie waar je vragen over hebt, dan hoor ik het graag.
 

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.