FROM LOAD - nl_header

Domeinnaam

Daantje
Bezoeker
1 0 0

Hi - ik ben compleet nieuw, dus wellicht zie ik iets over het hoofd. Ik heb een domeinnaam via Shopify aangeschaft, ik dacht is wel zo handig. Ik zie dat de aangemaakte adressen onder deze nieuwe domeinnaam naar mijn gmail worden herleid, maar hoe kan ik nou zelf e-mailen vanaf die adressen? Misschien een domme vraag, maar is er geen webmail tool of waar vind ik zoiets in het systeem? Gr. Daantje

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Daantje!

 

Maxime hier van Shopify, welkom!

 

Ik hoop dat ik je hier nog mee kan helpen, als het nog niet gelukt is. Momenteel biedt Shopify geen e-mailhosting, dus de beste oplossing is het gebruik van een externe host zoals Gsuite of Zoho Mail.


Emails kunnen dus wel worden doorgestuurd naar een door u gekozen emailadres, maar je zou een extern pakket moeten gebruiken voor de hosting die het mogelijk maakt om met het aangepaste emailadres op deze mails te reageren. Om verder te lezen over hoe je dit kunt instellen, hebben wij Deze handleiding voor het doorsturen van emails.



Ik begrijp dat dit geen perfecte oplossing is en ik zal deze vraag nu doorsturen naar ons productteam, omdat feedback van verkopers van hoog belang is voor ons. Dit gebruiken we om de toekomst van onze diensten vorm te geven.



Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog