FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Een link in mijn tekst maken.

JanvdBerg
Bezoeker
1 0 0

Hallo, 

Ik kom net kijken hier, valt me tot nu toe niet helemaal mee. Ik gebruik het thema "minimal" en heb bij instellingen --> juridisch het "terugbetalingsbeleid" ingevuld.
Indeze tekst verwijs ik naar mijn e-mail adres : klantenservice@mijnsite.nl   Nu wil ik dat dit adres meteen een link wordt om op te reageren (email starten dus) , gebeurt niet automatisch ( zoals hier)  en ik kan ook nergens vinden hoe ik hier een deze link op mijn adres kan toepassen.  Als ik met rechtermuis de tekst markeer en dan op Link druk kan ik alleen verwijzen naar een http:// 

Alvast bedankt,

Jan 
Katwijk zh

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @JanvdBerg!

Jay hier van Shopify. Ik lees dat je het e-mailadres in je Juridische pagina hebt aangepast, maar dat deze nu niet automatisch linkt naar de nieuwe e-mailadres. Gelukkig kan dit worden aangepast! Je kunt de volgende stappen volgen om dit met succes in te stellen:

  1. Navigeer vanuit je Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Juridische.
  2. Selecteer vanuit je terugbetalingsbeleid je e-mailadres en klik vervolgens op de "link invoegen" knop (zie onderstaande afbeelding). 02-19-73416-89445 
  3. Voeg het volgende toe in de URL-sectie: mailto:[e-mailadres] (zie onderstaande afbeelding).02-26-42978-47080
  4. Klik vervolgens op Link invoegen om de link connectie op te slaan, en vergeet ten slotte ook niet om nog even op Opslaan te klikken om je aanpassingen op te slaan.

Als je ten slotte je Juridische pagina's wilt toevoegen aan je menu's dan kun je de stappen in de Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken hulpartikel volgen om dit voor elkaar te krijgen. 

Bedankt voor het plaatsen van je vraag in onze Community! Reageer graag even binnen deze onderwerp als je verder nog vragen hebt met betrekking tot deze kwestie. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @JanvdBerg!

Jay hier van Shopify. Ik lees dat je het e-mailadres in je Juridische pagina hebt aangepast, maar dat deze nu niet automatisch linkt naar de nieuwe e-mailadres. Gelukkig kan dit worden aangepast! Je kunt de volgende stappen volgen om dit met succes in te stellen:

  1. Navigeer vanuit je Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Juridische.
  2. Selecteer vanuit je terugbetalingsbeleid je e-mailadres en klik vervolgens op de "link invoegen" knop (zie onderstaande afbeelding). 02-19-73416-89445 
  3. Voeg het volgende toe in de URL-sectie: mailto:[e-mailadres] (zie onderstaande afbeelding).02-26-42978-47080
  4. Klik vervolgens op Link invoegen om de link connectie op te slaan, en vergeet ten slotte ook niet om nog even op Opslaan te klikken om je aanpassingen op te slaan.

Als je ten slotte je Juridische pagina's wilt toevoegen aan je menu's dan kun je de stappen in de Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken hulpartikel volgen om dit voor elkaar te krijgen. 

Bedankt voor het plaatsen van je vraag in onze Community! Reageer graag even binnen deze onderwerp als je verder nog vragen hebt met betrekking tot deze kwestie. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog