FROM CACHE - nl_header

Hoe kan ik in dit dropdown menu instellen dat hier standaard Nederland staat ingesteld?

andyvandenb
Bezoeker
1 0 0

Hoe kan ik in dit dropdown menu instellen dat hier standaard Nederland staat ingesteld in plaats van Moldavie?

help.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @andyvandenb,

 

Maxime hier van Shopify! 

 

De lijst met landen wordt alfabetisch gesorteerd, dus als Moldavië bovenaan staat is momenteel de enige manier om dit aan te passen om Moldavië te verwijderen uit het verzendprofiel. Op ons Hulpcentrum hebben we Deze lijst van mogelijke upgrades voor de online betaalomgeving. Buiten deze lijst is het voor beveiliging-/ privacyredenen niet mogelijk om wijzigingen te maken aan de betaalomgeving (het gedeelte na de winkelwagenpagina). De volgorde van landen kan dus niet veranderd worden. Ik weet dat dit geen ideaal antwoord is, en zal deze vraag daarom ook doorsturen naar ons productteam, omdat feedback van verkopers van hoog belang is voor ons om de toekomst van onze diensten vorm te geven.

 

Er is veel om in te nemen bij het kijken naar verzending, dus als je wilt kunt je de tijd nemen om de onderstaande documenten te bekijken. Ik vind het zelf makkelijkst om tegelijkertijd mijn instellingen open te hebben, dat helpt mij met het absorberen van de informatie:
 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog