annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoger aantal geselecteerd dan voorraad.

Highlighted
Nieuw lid
2 0 0

Hoe kun je voorkomen dat er een hoger aantal producten geselecteerd kan worden dan dat je op voorraad hebt?

Voorbeeld: ik heb van een bepaald artikel 5 stuks op voorraad, als er dan als aantal 7 geselecteerd wordt dan gaat de bestelling helemaal door tot aan afrekenen, hier wordt het aantal pas gecorrigeerd naar het aantal dat op voorraad is.

Is het mogelijk om het aantal te kiezen producten te begrenzen met het aantal dat op dat moment op voorraad is?

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
97 6 10

Beste @Patje76,

Iris hier, ik ben een guru bij Shopify. Dat is een goede vraag, dit kan wellicht met wat codering.

Wijzigingen in codering en themacodes is niet iets waar wij gurus in getraind zijn, dus ik zal mijn best doen om uw wat andere opties te geven. Wat ik kan aanraden, is dat je een Expert inhuurt, deze kan dit voor u coderen.

Er zijn twee manieren waarop u experts kunt inhuren binnen de experts Marketplace:

- Blader door diensten en neem rechtstreeks contact op met experts door een offerte aan te vragen.
- Creëer een baan en wordt gematcht met experts. U kunt dan kiezen met wie u wilt samenwerken.

Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken.

Een alternatief kan een apps zijn. Ik heb een paar verschillende apps kunnen vinden die je kunt uitproberen.

Apps om voorraadniveaus weer te geven:

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.

Ik hoop dat dit een optie voor u is.

Met vriendelijke groet,
Iris E.

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes