FROM CACHE - nl_header

Inspecteer element terugvinden in je code

Erver
Bezoeker
3 0 0

Hoi,

 

Ik heb bij mijn producten een soort van quick view. Deze krijg ik maar niet weg en snap niet hoe deze hier is gekomen. Als ik klik op inspecteer element en ik verwijder het, dan gaat ie ook daadwerkelijk weg. Hoe kan ik deze terugvinden in mijn codes?

 

Het gaat om de volgende pagina: https://parfumsvoordeelshop.nl/collections/herenparfum

Groet, Erwin

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Erver,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag!

Als het goed is heb je deze functionaliteit toegevoegd doormiddel van een app, klopt dat? Wanneer je een app verwijderd, kan het gebeuren dat de codering van de app niet op dat moment verwijderd wordt. Meestal komt dit omdat de instructies van de app-ontwikkelaars voor het verwijderen van de app niet zijn gevolgd, of af en toe hebben de ontwikkelaars geen instructies gepubliceerd. 

In ieder geval hebben de app ontwikkelaars het meeste inzicht, en zullen ze hun eigen codering herkennen. Omdat het niet gaat om een Shopify app, is onze reikwijdte van ondersteuning beperkt. Onze Support Adviseurs zijn ook niet getraind in codering, maar we kunnen je wel in de juiste richting wijzen om dit opgelost te krijgen. Als je navigeert naar de app in kwestie binnen de Shopify Appwinkel, kun je aan de rechter kant van de pagina contact opnemen met de ondersteuning van de app, die je vervolgens kunnen helpen met het verwijderen van enige code die is overgebleven na het verwijderen van de app. 

Als het hiermee niet lukt, zou je ons een Mail kunnen sturen? Zo kunnen we je account bekijken, en helpen met de volgende stappen.

Groeten, Maxime 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Erver
Bezoeker
3 0 0

Hoi Maxime,

Super bedankt voor je reactie. Ik weet niet meer welke app het dan betreft. Waarschijnlijk was het een trial & error wat ik deed, vandaar.

Is het mogelijk binnen Shopify dat ik zoek naar de HTML code? Dan kan ik hem ook handmatig verwijderen.

 

Groet, Erwin

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi Erwin, 

Wanneer apps je codering veranderen, is het je themacode dat veranderd wordt. Je kunt je thema-codering bekijken en bewerken door te navigeren naar Online winkel > Thema's > Acties > Code bewerken.

Ik kan het natuurlijk niet garanderen, maar ik verwacht dat het anders niet al te moeilijk voor mij zal zijn om erachter te komen welke app hier de oorzaak is. Ik zou hiervoor wel even je account moeten onderzoeken, en om dit te kunnen doen moeten we je eigendom van het account verifiëren. Zou je me een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL, en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? 

Wanneer ik dit ontvang zal ik de kwestie graag onderzoeken. Wanneer ik weet welke app het om gaat, zal ik ook gelijk een mail sturen naar de ontwikkelaars, en ik zal je natuurlijk ook in de e-mail opnemen. 

Alvast bedankt

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog