FROM CACHE - nl_header

Mijn winkelwagen vertalen

ARTSpecially
Nieuw lid
4 0 0

Ik heb heel mijn winkel op taal nederlands gezet en alle ontbrekende vertalingen handmatig vertaald. Nu blijft er in het venster van 'Mijn winkelwagen' linksonder de tekst 'add order notes' staan. Ik wil dat daar ook nederlands komt te staan maar kan dat veld nergens vinden. Kan iemand mij helpen?

mijn-winkelwagen.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @ARTSpecially 

 

Klopt het dat dit onderdeel is van je thema, of heb je "cart notes" toegevoegd doormiddel van een app? Als het niet mogelijk is om via de taal-bewerker dit stukje tekst aan te passen, zou ik aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaars van je thema (of de ontwikkelaars van de app die je hiervoor gebruikt), om hun te vragen of de functie bestaat om deze tekst te veranderen. 

 

Als de functie niet bestaat, en je een door Shopify ontworpen thema gebruikt, kunnen we onderzoeken of het mogelijk is om dit aan te passen met deel van de gratis design-tijd die je krijgt met ieder betaald Shopify abonnement. Niet alle aanpassingen zijn mogelijk, maar waarschijnlijk zou dit wel gedaan kunnen worden. Of, als je gebruik maakt van een thema dat is ontworpen door een derde partij, kun je een Shopify Expert inhuren om hiermee te helpen. Er zijn veel Experts met ervaring in het aanpassen van de codering van een thema, dus dit is een goede optie als je een betaald/extern thema gebruikt. 

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog