FROM CACHE - nl_header

Overzicht van klantfactuur - Overzichtbeschrijving klant

Downthetrail
Bezoeker
1 0 0

Hey iedereen,

In Shopify Payments kunt je onder "Overzicht van klantfactuur - Overzichtbeschrijving klant" een term invullen die je klanten op hun rekeningoverzicht te zien krijgen.

Ik heb deze aangepast nu mijn webshop definitief is en ik zie ook de nieuwe referentie in het kader staan. Maar als ik naar ideal ga en afreken, dan zie ik daar toch de oude referentie staan.

Mijn webshop heette in concept "Downtheroad" en nu "Downthetrail" maar toch krijg ik dit niet aangepast. Zie printscreens.

test het gerust zelf eens. Hieronder zie je de ingevulde referentie. En als je naar de checkout gaat en naar ideal, dan zie je de "andere/oude" referentie staan. Je kunt gewoon de ideal betaling afbreken in je test.

Kan iemand mij helpen?

Groeten,

Jeroen


Schermafbeelding 2021-04-01 om 09.45.37.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Downthetrail,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

iDEAL is een lokale betaalmethode en functioneert net iets anders dan bijvoorbeeld creditcardbetalingen. Waarschijnlijk moeten we contact opnemen met onze bankpartners om je gegevens aan te passen, maar ik zal dit graag voor je onderzoeken. 

Zou je me een privébericht kunnen sturen met het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, en je myshopify.com URL? Zo kan ik direct naar je account kijken, en stuur ik je zo snel mogelijk een update. 

Alvast bedankt!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog