FROM CACHE - nl_header

Prijs per kg instellen

ict
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

 

Ik verkoop producten (vlees) met verschillende gewichten. Wat ik wil is dat als men in het assortiment mijn producten ziet, dat dan de kiloprijzen worden getoond en als men het artikel opent dat men dan de gewichtrange kan kiezen wat ze willen bestellen en dat de prijs zich daar dan op aanpast.

 

Hoe kan ik dit het beste inrichten?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @ict,

 

Iris hier van Shopify. Ik begrijp dat u graag uw klanten laat bepalen hoeveel zij van een product kopen. Dat kan in Shopify, maar wel met een app.

 

De Measurement Price Calculator App stelt uw klanten in staat om gemakkelijk de prijs van hun producten op te halen door metingen in lengte, oppervlakte, volume en gewicht in te voeren. U kunt allerlei producten van variabele grootte verkopen op basis van hun afmetingen. Na het toevoegen van een eenheidsprijs zal de app de rest afhandelen.

 

Quantify, met deze app bepaalt u eenvoudig de minimum- en maximumhoeveelheden, zodat u bepaalt hoeveel u verkoopt.

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode.

 

Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel.

 

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store

 

Met vriendelijke groet, Iris

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.