annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Product aanbieden met prijs maar op aanvraag.

Matthieu20
Toerist
11 0 1

Hoi,

Weet iemand als het mogelijk is om producten in je shop te zetten die enkel op aanvraag te koop zijn?
Hiervoor moet de klant ons dan mailen.

Mvg,

Matthieu

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
337 45 31

Hoi @Matthieu20,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Je kunt deze geavanceerde handleiding volgen om je productprijzen en de knop voor het toevoegen aan de winkelwagen te verwijderen. Verder kun je ook de "koop nu" knop verwijderen door te navigeren naar Online winkel > Thema's > Aanpassen. Vervolgens navigeer je in de thema-bewerker naar je productpagina's, en klik je in de linkerbalk op productpagina's. Je wilt er hier voor zorgen dat de dynamische checkoutknop is uitgeschakeld:

21-03-1hq08-zyuuh

Mag ik vragen wat de reden is dat je wilt dat klanten je mailen met hun bestelling? Het zou namelijk kunnen dat er een alternatieve oplossing is waarmee je je conversiepercentage iets hoger kan houden. Bijvoorbeeld, als klanten hun bestellingen moeten personaliseren, zijn hier een hoog aantal apps voor. 

Ook als je kiest om een B2B winkel te runnen, hebben we hier allerlei apps voor in de Shopify appwinkel. Als je wat meer informatie met mij wilt delen, dan zal ik graag met je meedenken. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
337 45 31

Ik wilde ook nog even delen dat het altijd een goed idee is om een Back-up te maken van je thema  voordat je enige veranderingen maakt aan de codering. Zo kun je altijd terugkeren naar een oudere versie als er iets misgaat. :) 

Succes ermee!

0 Vind-ik-leuks
Matthieu20
Toerist
11 0 1
Hoi,

Het zou gaan om een selectie tuinmeubelen die online getoond mogen worden maar niet rechtstreeks kunnen aangekocht worden.
Er moet gemaild worden voor levertijd en personalisatie.

Welke optie gebruik ik dan best?

Mvg,

Matthieu
0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
337 45 31

Hoi @Matthieu20,

Ik geloof dat het aanpassen van de codering om je productprijzen te verbergen, en het uitschakelen van de winkelwagen de beste optie is.

Ik heb dit gesprek nog even besproken met mijn team, en mijn collega had een geweldige app-suggestie, de Get a quote app. Ik heb de beschrijving van de app gelezen, en dit klinkt als een mooie oplossing voor jouw website. Laat me weten wat je ervan denkt, en of er met de functionaliteit van deze app nog iets ontbreekt dat je nodig hebt. :)

Matthieu20
Toerist
11 0 1

Hoi,

ik heb je nog terug gemaild dat dit niet echt is wat we nodig hebben prijs moet wel zichtbaar blijven maar slechts een selectie van de producten mag niet koopbaar zijn.

Zie voorbeeld van een andere webshop bij het klikken op de groene knop komt een mail formulier.

Screenshot 2021-03-05 at 18.50.41.png

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
337 45 31

Hoi @Matthieu20,

Als je de knop voor het toevoegen aan de winkelwagen niet wilt verwijderen op alle productpagina's, dan zou ik inderdaad de app aanraden. Namens de beschrijving van de app kunnen gebruikers kiezen welke producten niet direct te kopen zijn, en dat hoeft niet van toepassing te zijn op het hele assortiment. 

Omdat het gaat over een hoog niveau van aanpassingen, is de andere optie het inhuren van een Shopify Expert. Zij kunnen helpen met het bouwen van een oplossing die precies past bij je bedrijf. 

Ik hoop dat dit helpt!

0 Vind-ik-leuks