FROM CACHE - nl_header

TERUG naar Collectie KNOP | Broodkruimel menu

SafariKids
Nieuw lid
7 0 0

Hallo mede-shopify-ers,

Ik ben nieuw en druk bezig met de laatste loodjes om mijn webshop 1 september live te krijgen. Ik werk met het thema DEBUT. Mijn vraag: als je nu op een collectie of een product klikt kan je niet heel makkelijk terug naar waar je vandaan kwam. Ik zou graag een 'Return button/ terug knop' of een broodkruimel menu boven het product hebben. Ook een zijbalk-menu zou fijn zijn om andere categorieën binnen een collectie aan te bieden (KLEDING: shirts - lange mouwen - korte mouwen etc).

Wie kan mij helpen met:

1. TERUG KNOP / Broodkruimel menu boven het product (zie afbeelding)

2. Zijbalk menu (heb online al gezien dat dat niet standaard bij het DEBUT thema hoort).

Wisselen van thema zie ik nu niet zo zitten, de rest van de webshop is bijna ready to go.

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Groet, Selma

Voor meer uitlegVoor meer uitleg

5 ANTWOORDEN 5

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Selma,

 

Iris hier van Shopify Support. In Debut kan je inderdaad met wat thema aanpassingen een breadcrumb navigation instellen, om het makkelijker te maken voor je klanten om terug te keren.

 

Breadcrumb-navigatie is een lijst met links die een klant laten zien op welke pagina ze zich bevinden, en alle pagina's die "boven" die pagina in de inhoud van een winkel staan, om gemakkelijk terug te gaan. Volg de uitleg op deze Engelstalige helppagina of deze meer uitgebreide instructies om het te installeren. Er is ook een Engelstalige video dat dit laat zien, bekijk deze hier op Youtube.

Voordat je de themacode bewerk, is het een goed idee om eerst uw thema te dupliceren, om een ​​back-up te maken. Dit maakt het gemakkelijk om uw wijzigingen ongedaan te maken en opnieuw te beginnen als dat nodig is. Zorg ervoor dat u ook begrijpt welk support beschikbaar is voor deze aanpassing, zo kan je voor deze aanpassingen gebruik maken van de 60 gratis design minuten.

Ieder betaald Shopify-abonnement komt namelijk met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema (bijv. jouw thema Debut). Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen. Als je liever zelf niets veranderd aan je thema-codering, dan vraag ik aan ons design-team om de aanpassing te maken met gebruik van je gratis design-tijd.

Een andere mogelijkheid die u kunt overwegen, is om dit op het Shopify Design Forum te vragen.

 

Ik wens je nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Iris
Shopify Support Advisor

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

SafariKids
Nieuw lid
7 0 0

Dankjewel Iris! En is een zijbalk menu mogelijk in dit thema?

Hoe kan ik de 60minuten hulp aanvragen?

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Selma,

 

Zijbalk menu

Een zijbalk menu is waarschijnlijk mogelijk met wat complex codering, dat buiten het support van de gratis 60 minuten vallen. Hier kan je het beste een Shopify Expert voor inhuren.

Er is vast iemand op de Experts Marketplace die u hierbij kan helpen. Er zijn twee manieren waarop u experts kunt inhuren binnen de experts Marketplace:

 
Blader door diensten en neem rechtstreeks contact op met experts door een offerte aan te vragen.
Creëer een baan en wordt gematcht met experts. U kunt dan kiezen met wie u wilt samenwerken.
 
Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.
 
Hulp bij codering aanpassingen

Het Shopify-ontwerpforum biedt ook richtlijnen voor het bewerken van HTML, CSS of Liquid om je online winkel aan te passen, mocht u zelf het verder willen proberen om de broodkruimel menu aan te passen. Als je hulp nodig hebt bij het bewerken van themabestanden, kun je een vraag stellen in het Engelstalige forum Shopify Design. Je kunt ook zoeken in de berichten om te zien wat andere Shopify-ondernemingen doen met hun thema's.

Als je liever zelf niets verder veranderd aan uw thema-codering, dan vraag ik aan ons design-team om de aanpassing te maken met gebruik van je gratis design-tijd, als je hiervoor in aanmerking komt.

Aanpassing Broodkruimel menu
Laat me, maar weten of je hier gebruik van wil maken, wij hebben dan de URL van je winkel nodig, dus stuur die dan in je reply alstublieft mee. En graag een exacte uitleg wat het eind resultaat moet zijn, waar mogelijk met print screen. Als u dit liever niet hier in de forum deelt kunt u ons een email sturen, we staan altijd klaar om u te assisteren via onze Nederlandstalige Ondersteuning

 

Met vriendelijke groet, 

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

SafariKids
Nieuw lid
7 0 0

En.. over het broodkruimel menu: de eerste stappen lukken. Ik heb nu ook het broodkruimel menu op mijn website gekregen. maar zijn vervolgstappen begrijp ik niet helemaal. hoe kan ik het broodkruimelmenu op de contact pagina en 'over ons' pagina uitschakelen?

SafariKids
Nieuw lid
7 0 0

Ieder betaald Shopify-abonnement komt namelijk met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema (bijv. jouw thema Debut). Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen. Als je liever zelf niets veranderd aan je thema-codering, dan vraag ik aan ons design-team om de aanpassing te maken met gebruik van je gratis design-tijd.

Hier wil ik graag gebruik van maken, hoe kan ik dat regelen?