FROM CACHE - nl_header

Unsubscribe liquid code voor emails

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hi all,

 

Kan iemand me helpen met het geven van de liquid code waarmee iemand zich kan afmelden voor je nieuwsbrief? Shopify gebruikt deze niet standaard in hun emails en dit is volgens mij wel verplicht om in iedere email te vermelden.

6 ANTWOORDEN 6

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Roman89,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Hoewel ik geen codering training heb, ben ik blij om je in de juiste richting te wijzen om een antwoord te krijgen op deze vraag. Een goed beginpunt is waarschijnlijk het App en Partner Platform in de Engelstalige CommunityPartners en ontwikkelaars kunnen hier vragen stellen en beantwoorden, en samen discussies voeren over interessegebieden.

 
Als je om een of andere reden de informatie die je zoekt nog steeds niet kunt vinden, of meer geavanceerde hulp nodig hebt, zou ik aanraden een Shopify-expert in te huren via ons Shopify Experts-platform. Bekijk Deze Lijst Ontwikkelingsexperts of neem contact op met een externe Shopify API-expert.
 
Groeten, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hi Maxime,

 

Thanks, heb zojuist mijn vraag ook daar gesteld. Wat ik me afvraag is waarom dit niet automatisch in de e-mail templates verwerkt is aangezien dit bij de wet verplicht is. Mensen moeten zich altijd gemakkelijk kunnen afmelden.

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Roman89 ,

 

De beschikbare sjablonen zijn als standaard zo simpel mogelijk, zodat verkopers ze kunnen aanpassen naar hun eigen behoeftes. Gebruik je een app om de nieuwsbrief te sturen? Zo ja, dan zijn er waarschijnlijk bepaalde stappen die je kunt nemen om dit aan de mails toe te voegen. Sommige apps doen dit zelfs automatisch, zoals beschreven in Deze handleiding van Klaviyo.  

 

Ik weet dat dit misschien geen ideale oplossing is en ik zal deze vraag doorsturen naar ons productteam, omdat we de functionaliteit van ons platform doorgaans uitbreiden Feedback van verkopers van vitaal belang is voor ons om de toekomst van onze diensten vorm te geven.

 

Bedankt, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hi Maxime,

 

Thanks voor je reply. Ik gebruik inderdaad Klaviyo om mijn sjablonen aan te passen, echter de link die zij voorzien werkt niet en daarmee kun je de sjablonen niet opslaan.. Dat is juist het probleem. Shopify herkent die {% unsubscribe_link %} niet.

Zou zo handig zijn als je gewoon alle sjablonen in Shopify zou kunnen bewerken. Hopelijk biedt Shopify E-mail dit?

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Roman89 ,

 

Ik zou aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaars van Klaviyo, wellicht kunnen zij hier wat meer inzicht in geven. Ik ben blij om te bevestigen dat Shopify Email sjablonen inderdaad een link hebben waarmee ontvangers zich kunnen afmelden

 

Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hi Maxime,

 

Top om te horen dat er een afmeldlink in verwerkt is! Nu nog afwchten wanneer Shopify E-mail eindelijk voor NL beschikbaar is. Het zou eind april voor iedereen beschikbaar zijn, maar nog steeds niet te installeren voor NL. Vind het beetje vervelend aangezien sommige landen er al weken gebruik van kunnen maken en de free period tot 1 oktober loopt. Of loopt deze langer door voor bijv. Nederland aangezien we er ook minder lang gebruik van kunnen maken?