FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Verkeerde pagination URL

WimTH
Bezoeker
3 0 0

Als eerst wil ik even duidelijk maken dat ik een support site aan het maken ben met Freshdesk, dit gebruikt De Liquid template engine van Shopify. Dus ik hoop dat ik met dit probleem bij jullie terecht kan.

 

Zoals ik dus al zei ben ik een support site aan het maken waar onze klanten tickets kunnen aanmaken. Deze tickets komen uiteraard in een lijst te staan waar de paginering van toepassing komt. Nu heb ik de knopjes en alles ziet er goed uit, maar de linkjes werken niet.

 

Ik wil dit als link hebben: 

https://support.beefinity.com/support/tickets/filter?page=2&requested_by=0&wf_filter=all

 

Maar ik krijg dit:

https://support.beefinity.com/support/tickets/filter/page/2?requested_by=0&url_locale=&wf_filter=all

 

Is dit een fout in mijn code of is dit gewoon een probleem met Liquid?

Mijn code:

{% paginate tickets by 10 %} {% for ticket in tickets %} {% if ticket.group.name == "Beefinity Support"%}

<div class="c-row c-ticket-row" id="ticket-view">
	<span class="status-source sources-detailed-{{ticket.source_name | downcase}}" title=" {{ticket.source_name | downcase}} "></span> 
  	<span class="label-status-pending label label-small">{{ticket.status}}</span>

	<div class="ticket-brief">
		<div class="ellipsis">
			<a class="c-link" href="{{ticket.portal_url}}" title="{{ticket.subject}}">{{ticket.subject}}</a>
		</div>


		<div class="help-text">
			Made by: <span class="emphasize">{{ticket.requester.name}} &nbsp; Made on:{{ ticket.created_on | date: "%d-%m-%Y %H:%M" }}</span>

			Agent: <span class="emphasize">{{ticket.agent.name}}</span>
		</div>
	</div>
</div>
{% endif %} {% endfor %} {% if paginate.pages != 0 %}

    <div class="pagination pagination-centered">
      <ul>
        {% if paginate.previous %}
          <li class="previous">
            <a rel="prev start" href="{{ paginate.previous.url }}">
              {{ paginate.previous.title }} Previous
            </a>
          </li>
        {% else %}
          <li class="disabled">
            <span>&laquo; Previous </span>
          </li>
        {% endif %}

        {% for part in paginate.parts %}
          {% if part.is_link %}
            <li>
              <a rel="prev start" href="{{ part.url }}">
                {{ part.title }}
              </a>
            </li>
          {% else %}
            {% if part.title == paginate.current_page %}
              <li class="active">
                {{ part.title }}
              </li>
            {% else %}
              <li>
                <a rel"start"> {{ part.title }}</a>
              </li>
            {% endif %}
          {% endif %}
        {% endfor %}

        {% if paginate.next.is_link %}
          <li class="next_page">
            <a rel="next" href="{{ paginate.next.url }}">
              Next {{ paginate.next.title }}
            </a>
          </li>
        {% else %}
          <li class="next_page disabled">
            <span> Next &raquo; </span>
          </li>
        {% endif %}
      </ul>
    </div>
  {% endif %}
{% endpaginate %}

 Dit is het resultaat van de codeDit is het resultaat van de code

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @WimTH,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Bedankt voor het de uitleg over je doel, en wat er precies misgaat bij de paginatie. Mag ik vragen waarom je behoefte hebt aan een bepaalde URL-structuur? Wij Guru's zijn niet getraind in codering, maar ik wil je hiermee toch graag op weg helpen.

 

Hoewel codering buiten mijn steun valt, kun je het antwoord mogelijk vinden in Dit Hulpdocument over Paginatie, of Deze Blogpost over het maken van toegankelijke paginatie.

 

Vervolgens is het waarschijnlijk ook de moeite waard om deze vraag te stellen aan De klantenondersteuning van Freshdesk, of bekijk de zoekresultaten voor Engelstalige Community berichten over liquid paginatie voor iemand die een soortgelijke vraag heeft gesteld.

 

Als het hierna nog steeds op zoek bent naar het juiste antwoord, kun je altijd overwegen om een Shopify Expert in te huren met ervaring in codering. Je kunt op het Shopify Experts platform  zoeken naar iemand die deze taak aankan, en zelfs zoeken naar een Expert in Nederland.

19-12-ayy4e-rxvtm

 

 

Ik hoop dat het hiermee gaat lukken!

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @WimTH,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Bedankt voor het de uitleg over je doel, en wat er precies misgaat bij de paginatie. Mag ik vragen waarom je behoefte hebt aan een bepaalde URL-structuur? Wij Guru's zijn niet getraind in codering, maar ik wil je hiermee toch graag op weg helpen.

 

Hoewel codering buiten mijn steun valt, kun je het antwoord mogelijk vinden in Dit Hulpdocument over Paginatie, of Deze Blogpost over het maken van toegankelijke paginatie.

 

Vervolgens is het waarschijnlijk ook de moeite waard om deze vraag te stellen aan De klantenondersteuning van Freshdesk, of bekijk de zoekresultaten voor Engelstalige Community berichten over liquid paginatie voor iemand die een soortgelijke vraag heeft gesteld.

 

Als het hierna nog steeds op zoek bent naar het juiste antwoord, kun je altijd overwegen om een Shopify Expert in te huren met ervaring in codering. Je kunt op het Shopify Experts platform  zoeken naar iemand die deze taak aankan, en zelfs zoeken naar een Expert in Nederland.

19-12-ayy4e-rxvtm

 

 

Ik hoop dat het hiermee gaat lukken!

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

WimTH
Bezoeker
3 0 0

Hoi @Maxime 

 

Bedankt voor je antwoord en dat je me wil helpen.

Gelukkig is het probleem ondertussen al verholpen.

Bedankt voor de moeite en de linkjes.

 

Groeten,

Wim