annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vierkante meters in plaats van aantal

Berry2106
Nieuw lid
1 0 0

Ik ben benieuwd of ik het aantal kan aanpassen naar vierkante meters.

Ik wil geen stukken stof per vaste maat verkopen maar per vierkante meter. Het vakje met aantal zou dus vervangen moeten worden naar twee vakjes waar men maten in kan geven.
Is er een mogelijkheid dat ik dat binnen Shopify kan veranderen? Mijn klanten zouden dan een maar moeten invoeren en dat dan de prijs automatisch wordt berekend.

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.

Groet, Berry

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
377 47 33

Hoi @Berry2106,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag!

Hoewel het voor verkopers in Nederland en België nog niet mogelijk is om via de Shopify Admin eenheidsprijzen toe te voegen, zijn er wel een paar andere manieren om dit voor elkaar te krijgen.

• Je kunt hiervoor een app zoals EasyPrice: Price Per Unit of Unitpricer gebruiken (de ondersteuning van de app kan helpen als het niet meteen lukt).
  • Je kunt ook een Shopify Expert inhuren om de codering van je productpagina aan te passen om in plaats van aantallen, vierkante meters te laten zien. Omdat dit een geavanceerde aanpassing is, is dit niet iets waarbij onze ondersteuning kan helpen, maar ik verwacht zeker dat Shopify Experts dit in orde kunnen krijgen. 

Ik zal ook doorgeven aan ons productteam dat er naar deze functionaliteit gevraagd wordt, en hopelijk is dit binnenkort iets wat gebruikers binnen hun Shopify Admin kunnen beheren. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks