FROM CACHE - nl_header

Wachtwoord gewijzigd en nu kan ik niet meer inloggen

Rolf59
Bezoeker
3 0 0

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en telkens als ik nu wil inloggen krijg ik de melding: Je bent niet geverifieerd
Het lijkt erop dat er hier iets is misgegaan. Onze technici weten van het probleem en werken hard aan de oplossing. Intussen kun je de statuspagina in de gaten houden voor updates.

Waarom is dit en hoe kom ik nu weer op mijn site?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Rolf59,

Iris hier van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam, ik help je graag verder.

Ik heb dit bij een klein aantal andere winkels ook gezien, en je kunt de status hier bekijken van dit probleem. Deze link kan je ook in de nabije toekomst gebruiken als je vermoed dat er een technische storing is op ons platform.

Maar ik heb goed nieuws, het probleem is inmiddels opgelost.

Als je nog tegen dezelfde foutmelding aanloopt, dan kan het zijn dat je cache van je site dit tegen houd. Wanneer je in jullie online werk, slaat je internetbrowser website-informatie op in een geheugensysteem dat een cache wordt genoemd. De cache zorgt ervoor dat de volgende keer dat je de Shopify-winkel opent, je browser alle wijzigingen die je hebt aangebracht, onthoudt. Hierdoor werkt je browser efficiënter.

Het wissen van het cachegeheugen, de cookies en de geschiedenis van uw webbrowser kan helpen bij het oplossen van uw probleem, maar als je niet bereid bent om inhoud te verliezen, kan je overwegen een privé-browservenster (incognitomodus) in Google Chrome te gebruiken als een tijdelijke oplossing.

De stappen om uw cache te wissen, variëren afhankelijk van je browser. Voor meer informatie, raadpleeg Het wissen van cookies in Chrome, Firefox, Safari en andere browsers, zie ook dit filmpje met tips.

Ik hoop dat de bovenstaande stappen het probleem oplossen, zo niet dan hoor ik dit graag, dan kijken we samen even verder.

Met vriendelijke groet,

Iris
Shopify Support Advisors

We staan altijd klaar om u te assisteren via onze Nederlandstalige Ondersteuning. Onze Nederlandse Shopify Community, de Nederlandstalige Shopify Blog en het Shopify Help Center zijn er ook om u te helpen!

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.