FROM CACHE - nl_header

collecties

amar_asf
Bezoeker
2 0 0

ik wil op mijn menu balk wil ik 2 collectielijsten 1 met indoor 1 met outdoor als ik dat heb in gesteld en ga ik mijn collectielijst bijwerken werkt hij ze allebei tegelijkertijd aan

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Hey @amar_asf

Jay hier van Shopify!

Ik lees dat je graag 2 collecties wilt aanmaken voor je webwinkel De eerste collectie zal 'Indoor' en de tweede collectie zal 'Outdoor' moeten zijn. Ik lees dat wanneer je op deze menu-items klik dat je op dezelfde pagina beland. 

Laten we even beginnen met het aanmaken van de collecties. Je kunt in de 'Collecties' hulpartikel bronnen vinden met stappen plannen waar je precies kunt zien hoe je handmatige of geautomatiseerde collecties kunt aanmaken. Zodra je de twee collecties met succes hebt aangemaakt kan je deze vervolgens toevoegen aan je menu als je vanuit je Navigatiepagina (Instellingen > Onlinewinkel > Navigatie) een menu kiest.

Vanuit de menu-pagina kan je ten slotte op Menuoptie toevoegen klikken om een menu-item toe te voegen aan het menu. Vervolgens kan je de eerste menu-optie de naam 'Indoor' geven en in de Link sectie kan je ten slotte de collectie 'Indoor' kiezen, zodat als klanten op de 'Indoor' menu-item klikken - ze op de 'Indoor' collectie-pagina landen. Je kan verder dezelfde stappen volgen voor je 'Outdoor' menu-item. 

Je kan verder meer lezen over de navigatie in je webwinkel lezen in de 'Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken' hulpartikel. 

Als je hier nog problemen bij ervaart, reageer dan even binnen deze onderwerp met wat meer details zodat we hier hopelijk een oplossing voor kunnen vinden. Om wat directer ondersteuning te ontvangen kan je ook altijd even contact opnemen met onze ondersteuningsteam

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog