FROM CACHE - nl_header

liquid Error

Patrick007
Bezoeker
1 0 0

Hi,

 

we have this error on our page and we can't delete is. 

Hope that someone has a solution

Liquid error: Argument error in tag 'include' - Illegal template name Liquid error: Argument error in tag 'include' - Illegal template name

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Hey @Patrick007!

Jay hier van Shopify, ik beantwoord je vraag even in het Nederlands omdat je dit onderwerp binnen de Nederlandstalige Community hebt geplaatst. Ik zie inderdaad dat jullie een liquid error hebben staan onderaan jullie webwinkel. De reden waarom deze melding wordt weergegeven heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met wat codering dat niet wordt herkent, of wat codering dat ontbreekt uit je thema. Ik stel even het volgende voor:

  • Is jullie thema één van onze door-Shopify-gemaakte thema's? - Neem even contact op met onze ondersteuningsteam zodat wij dit kunnen onderzoeken voor je. Als dit inderdaad een door-Shopify-gemaakte thema is, dan kunnen wij dit probleempje hoogstwaarschijnlijk achterhalen en je vervolgens laten weten welke stappen je kunt nemen om dit op te lossen. 
  • Is dit een thema van derden? - Shopify bied geen ondersteuning met thema's van derden, dus in dit geval zal je even contact moeten opnemen met je thema-ontwikkelaar voor verdere ondersteuning.

Ik heb ten slotte even van de gelegenheid gebruik gemaakt om je webwinkel te bekijken. Ik zie dat je nog geen product-reviews aanbied voor je producten. Product reviews kunnen je productpagina's er nog mooier uit laten zien. Als je klanten reviews kunnen achterlaten dan kan dit vertrouwen vestigen bij toekomstige klanten. Wij hebben een gratis Product Reviews app die je kunt toevoegen aan je webwinkel, zodat je deze functie kosteloos kunt aanbieden.

Als je verder nog aanvullende vragen hebt met betrekking tot dit onderwerp, aarzel dan niet om deze te plaatsen als reactie. Zo kunnen onze Nederlandstalige partners en ondernemers je eventueel verder helpen. 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog