annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

product csv export file is onjuist bij orders die ge-edit zijn

ckong
Plezierreiziger
23 0 4

Als je een order edit, bijvoorbeeld een artikel verwijdert of een artikel aanpast (in casu:  een klant was vergeten de kortingscode in te geven, dus heb ik artikel verwijderd en weer toegevoegd, maar dan met korting), dan blijven de gecorrigeerde artikelen in de csv export staan (en het orderbedrag in de csv file klopt dan ook niet). Dit is natuurlijk incorrect en ook zeer ongewenst als je de csv export file wilt gebruiken om in Excel een productielijst te bouwen, je moet de export/import dan handmatig corrigeren. Maar ook om omzetoverzichten te bouwen wwil je dit soort fouten niet hebben. Volgens mij is dit al een langer bekend probleem, wordt er aan gewerkt om de exportfile foutloos te krijgen?

Een tweede minpunt, de in Excel geïmporteerde bedragen (het csv bestand is een komma-gescheiden bestand), verschijnen dan uiteraard zonder de komma. Dus bijvoorbeeld € 24,95 verschijnt als 2495. Dit kan in Excle weliswaar weer gecoorigeerd worden, maar is daar bij de export rekening mee te houden? Ik neem aan dat dit bestand gemaakt is indachtig dat de Angelsaksische landen geen komma-decimaal kennen.

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
343 45 31

Hoi @ckong,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik vragen of dit intussen is opgelost? Anders zal ik de kwestie graag onderzoeken. Zou ik je in dat geval mogen vragen om mij een privébericht te sturen met je myshopify.com URL, en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Hiermee kan ik je een mail sturen en kunnen we de kwestie samen nader bekijken. 

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks