FROM CACHE - nl_header

product in 3 varianten aanbieden icm korting

brainbalance
Bezoeker
3 0 0

Beste,

 

Wij verkopen een product A voor 10 euro. Als de klant product A 2 keer koopt, bieden wij dit aan voor 18 euro. Ook voor 3 aantallen mogelijk: dan is het 25 euro. 

Echter krijgen wij in het magazijn dan product A 25 euro te zien. Niet de aantallen. Hoe kunnen wij dit tackelen? Is er een module/mogelijkheid om bijvoorbeeld automatisch bij aanschaffen van product A, 3 aantallen een korting te krijgen die hier bij hoort? Maar ook dat er nog eventueel een individuele korting van de klant te gebruiken is.. (automatische kortingen hadden goed geweest, maar zie dat er dan geen losse kortingen meer mogelijk zijn) 😞 

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @brainbalance,

 

Iris hier van Shopify. Ik help je graag met je Korting vraag, ik denk dat je hier een staffel korting omschrijf.

 

Staffelkortingen

Staffelkortingen zijn kortingen die worden bepaald door de hoeveelheid dat de klant koopt. Dit is een functie die onze ontwikkelaars nog aan het uitbouwen zijn, in de tussentijd hebben we een aantal apps die je hiermee kunnen helpen.

De meest gewaardeerde app hiervoor in onze app store is Volume & Tiered Discounts van Hulk Apps. Maar er zijn wel een aantal apps die dit kunnen, je kunt hier ons aanbod aan andere gelaagde kortingsapps bekijken.

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel. Vergeet niet om de app weer te verwijderen als deze geen goeie fit is, anders kunnen er later kosten hiervoor zijn.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.

Hier ook een filmpje dat u laat zien hoe de App Store werkt, bij het vinden van andere apps en hoe u de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakelen, zie ook het hulp document: Ondersteuning krijgen voor apps.

Hopelijk heb je hier wat aan, bekijk anders ook mijn Korting 101 Post, voor meer tips.

 

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Brainbalance1
Nieuw lid
4 0 0

Hoi, maar als ik dit ga gebruiken, dan zijn andere kortingen niet meer geldig? Volgens mij geldt jouw uitleg dan als een automatische korting?