annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sorteer volgorde veranderen

AngeliqueThomas
Toerist
6 0 1

Hoi, ik gebruik het thema Debut, en op de product pagina kunnen klanten kiezen hoe ze willen sorteren. Standaard staat deze op a-z . Maar ik wil deze tandaard op nieuwste product eerst zetten. Hoe doe ik dat ?

www.shopnu.nu

0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
178 12 21

Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify, hier help ik je graag mee.

Standard gebruikt Shopify hier inderdaad de alfabetische volgorde, maar dit kan je gelukkig aanpassen. Hiervoor zal je eerst een geautomatiseerde collectie voor moeten aanmaken, welke standaard al je producten zal blijven toevoegen, ik raad je aan om één te creëeren gebaseerd op product prijzen boven de €0,01. Dit zal er zo uit zien:

21-57-kxanl-fn4ae

Hierna moet je dit aan je navigatie koppelen, wat er min of meer zo uit zal zien:

21-03-t9odn-fpagz

Hier een Gids met Inzicht in Navigatie, mocht je hier meer over willen weten.

Thema Debut

Graag deel ik ook wat tips over jullie gekozen thema Debut. Zo heeft Debut zijn eigen help documenten, die hier te vinden zijn: Debut. Verder komt ieder betaald Shopify-abonnement met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema. Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar vaak kan onze thema-ondersteuning wel helpen.

Shopify Ondersteuning — Live Chat

Ik snap hoe dit soort vragen je soms tot een stop kunnen brengen, als je geen help document kan vinden als je ooit een dringende vraag hebt, kun je altijd terecht bij onze Engelstalige Ondersteuning. We bieden daar namelijk 24/7 engelstalige ondersteuning via live chat.

Blijf veilig en zorg goed voor jezelf.

Met vriendelijke groet,

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks