FROM CACHE - nl_header

vertalen van cart bij embed op website

Roell
Toerist
8 0 0

Ik heb een aantal collecties en producten ge-embed op onze website. Dit werkt in principe prima echter niet alle teksten worden vertaald. Sommigen kun je in de embed code die je op de site plakt aanpassen maar een aantal teksten, bijvoorbeeld in de cart, blijven in het engels. Waar kan ik die vertalen?

4 ANTWOORDEN 4

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Roell

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je wat tekst in je 'cart' wilt vertalen. Ik lees dat je zelf handmatig wat tekst hebt toegevoegd binnen de codering. Je geeft zelf aan dat je dit binnen de codering zelf kunt vertalen. Dit is helemaal correct.

Je kunt vervolgens ook bepaalde tekst binnen de themataal-editor in je winkel-beheercentrum handmatig aanpassen. Als je klikt op Instellingen > Talen voor winkel > Themataal wijzigen klikt, dan zie je binnen deze pagina een Cart sectie (zie onderstaande afbeelding).

05-27-42472-29788

Als je hier even op klikt dan kan je vervolgens bepaalde vertalingen aanpassen, zodat deze juist worden weergegeven. Je kunt hier verder meer over lezen in de 'Thema's vertalen' hulpartikel. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roell
Toerist
8 0 0
Hallo Jay

Zie de bijlage. Zo zie mijn cart er uit wanneer ik een collectie embed op mijn website. Een aantal zaken heb ik al naar het nederlands kunnen vertalen. Echter dit moet elke keer gebeuren wanneer ik een collectie embed. Het zou handiger zijn wanneer dat al standaard vertaalt was zodat het bij de embed meteen goed stond.

Daarnaast zie je onderaan nog een engelse tekst staan. Die vind ik nergens terug om te vertalen. Tevens het woord Cart bovenaan.

Weet jij waat ik dat kan vertalen?
Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Roell!

Jay weer van Shopify.

Ik zie de bijlage waar je het over hebt niet. Zou je deze nogmaals even kunnen opsturen zodat ik deze kan bekijken?

Alvast bedankt!

Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roell
Toerist
8 0 0

Schermafbeelding 2021-11-02 om 15.42.43.png