annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

window location

Highlighted
Nieuw lid
1 0 0

hi.

i have a problem when I go to the checkout I need to be redirected to the page for payment and then I get a pop up that says that it is not possible dat I need to change a code window location into something else 

but I can't find this code , I have been googling tried with a program called atom it all doesn't work

Shopify did not answer me for 3 days now .. can someone please help me ?

sorry for my English I'm from Belgium :)

0 Likes
Shopify Staff
Shopify Staff
18 2 2

Hallo @ohmygoodness !

Vincent hier van Shopify.

Dit zijn de Nederlandse forums van Shopify, dus je kunt je vragen hier in het Nederlands stellen :)

Als ik je goed begrijp krijg je een popup zodra je de checkout-pagina van je winkel probeert te bereiken, en kun je vervolgens niet verder? Dat klinkt als een codefout in de website.

Gebruik je een gratis thema gebouwd door Shopify, of een betaald thema? Heb je recent codeveranderingen doorgevoerd of misschien een app geïnstalleerd die de checkout-code veranderd zou kunnen hebben? Zo ja, dan kun je proberen  om de codeveranderingen terug te draaien door de app te verwijderen en/ of de codeveranderingen terug te draaien, klik hier voor meer informatie.

Je kunt ook proberen om (tijdelijk) een ander thema te installeren om te zien of dat het probleem oplost. Zo ja, dan zit het probleem waarschijnlijk inderdaad in de code van je huidige thema. Als het niet mogelijk is om de codeveranderingen terug te draaien, kan het een oplossing zijn om het thema te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik hoop dat dit helpt om het probleem op te lossen!

Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

0 Likes