Solved

Can I get a refund for an unused monthly plan?

Zdenek
Visitor
1 0 0

Hello today I have renewed my package 32$ I did not manage to cancel it by the day would it be possible any refund because the service has not been used for two months

Accepted Solution (1)

Elias
Shopify Staff
2955 289 511

This is an accepted solution.

Hello, @Zdenek.

 

Thank you for reaching out and bringing this to our attention!

 

I understand that you forgot to cancel your subscription and you were charged for the renewal today. While I wouldn't be able to make any promises that the invoices can be refunded, we'd be happy to take a look at your invoices and see if there's anything we can do. While we're unable to provide account-specific support via the Shopify Community, we'd be happy to continue assisting you through live chats. Please visit the Shopify Help Center and login to your account to create a support request.

 

That being said, I'd love to hear more about your business as well as why you didn't use the services for two months. Or, if you have any feedback for us, then please don't hesitate to share them with me. 

 

Elias | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

View solution in original post

Reply 1 (1)

Elias
Shopify Staff
2955 289 511

This is an accepted solution.

Hello, @Zdenek.

 

Thank you for reaching out and bringing this to our attention!

 

I understand that you forgot to cancel your subscription and you were charged for the renewal today. While I wouldn't be able to make any promises that the invoices can be refunded, we'd be happy to take a look at your invoices and see if there's anything we can do. While we're unable to provide account-specific support via the Shopify Community, we'd be happy to continue assisting you through live chats. Please visit the Shopify Help Center and login to your account to create a support request.

 

That being said, I'd love to hear more about your business as well as why you didn't use the services for two months. Or, if you have any feedback for us, then please don't hesitate to share them with me. 

 

Elias | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog