SEO, AdWords, affiliates, advertising, and promotions
We're moving the community! Starting July 7, the current community will be read-only for approx. 2 weeks. You can browse content, but posting will be temporarily unavailable. Learn more
Hi All,
In shopify zit een standaad kortings optie die pas zichtbaar word bij checkout. Niet echt user friendly nog, maar er zal vast een oplossing (of app) voor zijn alleen mis ik door de bomen het bos! Ook wil ik niet handmatig de prijs van 1 product via "Price" & "Compare-at price" moeten aanpassen. Dit is zonde van de tijd als 1 product verschillende varianten heeft met variërende prijzen.
Wie helpt mij aan een voorbeeld en de gouden tip :
- korting automatisch berekenen op 1 of meer producten
- Label met korting percentages toevoegen en tonen bij een product
- kan bij 1 product met verschillende prijzen de korting berekenen zodat ik het bedrag niet zelf uit te rekenen en handmatig moet in vullen bij de shopify velden: "Price" & "Compare-at price"
- als laatste wil ik ook kunnen uitsluiten dat kortingen op elkaar invloed hebben zodat al afgeprijsde artikelen niet onbedoeld nog meer korting krijgen.
Dank alvast.
Hi Taylor,
lange domeinnaam voor een webshop man en lijkt een beetje spamig? Hier bedoel ik niets mee for the record.
Welke oplossing heb je in gedachte? Want als ik het goed gebegrijp is dit forum toch om de oplossing te delen?
Let me know.
Grts Kasper